Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قزوین در مجلس به دلیل آنچه که «تخلفات انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم» خواند به رییس‌جمهور و وزیر علوم تذکر داد.

به گزارش ایسنا، سیده حمیده زرآبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، ابراز امیدوار کرد: امیدوارم رییس‌جمهور و وزیر علوم هر چه زودتر به تخلفات انتخابات شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم رسیدگی و نتیجه آن را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به وزیر کشور درباره تقسیمات کشوری در استان قزوین گفت: امیدوارم در هیات دولت این موضوع در نشست هیات دولت مطرح و نتیجه آن هر چه زودتر به مردم اعلام شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکری به وزیر ورزش و جوانان، گفت: متاسفانه با وجودی که جمعیت زیادی در شهرستانهای حوزه انتخابیه‌ام ساکن هستند اما امکانات ورزشی هیچ تناسبی با این جمعیت ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت علوم حسن روحاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229173 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد