Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: با بررسی‌های لازم و اقدامات قانونی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت یکی از شهرستان‌های استان به اتهام اختلاس دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مبلغ این اختلاس را بیش از ۱۶ میلیارد ریال برشمرد و بیان کرد: این فرد درآمد حاصل از فروش آرد‌های یارانه‌ای تخصیصی را تصاحب کرده و این میزان اختلاس کرده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: پس از بررسی‌های اولیه این فرد تحت تعقیب قرار گرفت و بررسی‌های لازم با بازداشت این فرد انجام می‌شود.

عتباتی با بیان اینکه پرونده این فرد در حال حاضر در مرحله تحقیقات مقدماتی در دادسرای مرکز استان است، تصریح کرد: این فرد در حال حاضر در زندان به سر می‌برد تا بررسی‌های لازم در مورد اتهام این فرد انجام شود.

انتهای پیام/ح

اختلاس بیش از ۱۶ میلیارد ریالی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اختلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا اخلاص مند، مدیر عامل آب منطقه‌ای استان همدان به دعوت علی اصغر غفاری‌آثار، فرماندار رزن در شهرستان رزن حضور یافت و از محل رودخانه شهر رزن که در طرح جامع و تفصیلی، داخل محدوده شهر قرار گرفته است از آخرین وضعیت این رودخانه بازدید میدانی کردند.

در این بازدید، پیرامون ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به منظور بررسی و حل و فصل موضوع، به مشاور ذیصلاح ارجاع و دستورات صادر شد تا در طی مدت زمان ۲۰ روز نسبت به حل و فصل موضوع اقدام شود.

همچنین در این بازدید بررسی و مشکلات پروژه مسکن ملی رزن نیز به صورت میدانی توسط مدیر آب منطقه‌ای استان، معاونین وی و مشاور ذیصلاح بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

در ادامه این بازدیدها که وحید آرمان رئیس دادگستری شهرستان رزن نیز حضور داشت با تاکید بر رفع موانع، دستورات لازم را ارائه کردند که با اقدام خردمندانه و حمایت گرانه مدیرعامل آب منطقه‌ای و رئیس دادگستری شهرستان مشکل بیش از ۴۰ هکتار زمین حل شد و با توافق و تملک انجام شده ۴۰ هکتار زمین به شهر رزن الحاق خواهد شد و فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان وارد فاز عملیاتی می‌شود.

غفاری‌آثار فرماندار رزن، ضمن تشکر از اقدامات مهم و ابتکار عمل مدیر آب منطقه‌ای استان و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رزن افزود: با اتحاد و همدلی و به دور از حواشی و توان بالا و ریسک پذیری مدیران شهرستان و برخی مدیران استان برای خدمت به مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6097679

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در دورود
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب