Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیر کل جمعیت وفاق ملی بحرین در سخنانی گفت که ملت این کشور در مقابل تلاش‌ها برای فروش مسأله فلسطین خواهند ایستاد.

به گزارش ایسنا، حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی بحرین در گفت‌وگو با خبرگزاری یونیوز درباره کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "معامله قرن" اظهار کرد: نظام بحرین زمانی که مشروعیت مردمی خود را از دست داد در آغوش رژیم اسرائیل افتاد و ملت بحرین فروش مسأله فلسطین را نخواهند پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگاه "شکوفایی برای صلح" کارگاهی برای فروش فلسطین به خاطر صلح است که اسرائیل و آمریکا برای آن تلاش می‌کنند. بحرینی‌ها در مقابل چنین تلاش‌هایی که فروش فلسطین و نابود کردن قدس را هدف گرفته‌اند، خواهند ایستاد. این طبیعی است که ملت بحرین علی رغم شرایط دشوار، درد و رنج، سرکوب و بازداشت‌ها با استفاده از تمامی امکانات‌شان از مساله فلسطین حمایت و به خاطر آن فداکاری کرده‌اند اما من معتقدم که ملت بحرین از هر راهی مردود اعلام کردن کارگاه اقتصادی و اهداف آن استفاده خواهند کرد.

الدیهی تصریح کرد: ملت بحرین به رغم سرکوب و این وضعیت دیکتاتوری حاکم بر کشورشان به خیابان‌ها آمدند تا فروش مسأله فلسطین را محکوم کنند. هر فردی که معتقد است معامله با رژیم اشغالگر برای شکوفایی منطقه است، دچار توهم شده است و سازمان‌های عربی شکننده و ضعیف خودشان را به آغوش آمریکا و اسرائیل می‌اندازند تا به آنها کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: افتادن در آغوش صهیونیسم در کارنامه حاکمان منطقه ثبت خواهد شد، این درحالی است که اسرائیل هیچ تمایلی به رشد اقتصادی یا اجتماعی و سیاسی منطقه ندارد و حاکمان عرب می‌دانند که افتادن در آغوش صهیونیسم حمایت از صهیونیست‌هاست نه ملت خودشان.

این مقام بحرینی ادامه داد: این سازمان‌های شکننده و ضعیف اراده و حمایت ملی را از دست می‌دهند و به همین دلیل به دنبال کسانی هستند تا از آنها حمایت کنند و برای این کار هیچ طرفی جز اسرائیل و آمریکا را پیدا نمی‌کنند.

معاون دبیرکل جمعیت وفاق بحرین گفت: تمامی ملت‌های منطقه از جمله ملت بحرین باید از هر طریقی برای به شکست کشاندن این معامله (معامله قرن) و معاملات دیگر تلاش کنند. در مقابل چنین معاملاتی مقاومت می‌کنیم و دست بسته نخواهیم ماند.

وی خاطرنشان کرد: نظام بحرین و نظام‌های دیگر نمی‌توانند به اهداف کثیف خود برای افتادن در آغوش صهیونیسم دست یابند. نظام بحرین از دهه 90 تا کنون روابطی با اسرائیل داشته اما این روابط هیچ‌گاه مانند این روزها علنی نشده بود.

الدیهی در ادامه افزود: اپوزیسیون در بحرین برای به شکست کشاندن کارگاه تلاش می‌کنند و در همین راستا، فعالیت‌هایی نیز در بیروت انجام می‌دهیم که تمامی اقشار عربی و فلسطینی را تحت عنوان "حاکمیت برای شکوفایی" در مقابل معامله ننگ و شوم در بحرین در کنار یکدیگر جمع می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الوفاق بحرین کارگاه منامه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر آمده است: احترام و ارج نهادن به تلاش‌های وصف‌ناپذیر معلمان، آموزگاران، مدرسان و استادان دانشگاه، تکریم انسان‌های فرهیخته ای است که چون شمعِ سوزان، نور دانایی را به افکار و اذهان جامعه می‌تابانند و در باغ پرمیوه تعلیم و تربیت، سایه‌ای بر سر شکوفه‌های معطر دانش آموزی و دانشجویی هستند.

معلمان بی‌شک اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند که برای اعتلای علم و ارتقای فرهنگ و پیشرفت جامعه، ساعت‌های مقدس آموزشِ حکمت و معرفت و پرورشِ فکر و اندیشه را چون عبادت می‌گذرانند و در پیشگاه پروردگار متعال از سربلندترین بندگان هستند.

آموختن از معلمان و استادان فرهیخته، افتخاری یکتا در گذرگاه سخت اما خاطره‌انگیز تحصیل علم است که در زندگی تجربه می‌کنیم و امروز بر ما واجب است با یاد داشتن دوران خوش تحصیل و شاگردی کردن در مکتب انسان‌سازِ معلمان و استادان خود، قدردانی از دریای زحمت و تلاش همه این عزیزان را با قطره‌ای قدرشناسی و تبریک روز معلم به جای آوریم.

به علاوه روز معلم را باید به مدرسان فاضل در موسسه علمی‌کاربردی هلال ایران و مربیان جمعیت هلال احمر نیز تبریک بگویم که ستون‌های آموزش در این جمعیت امدادی و داوطلبانه هستند.

کد خبر 6093774

دیگر خبرها

  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • تیک‌تاک؛ صدای اعتراض
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد
  • تیک‌تاک؛ صدایی برای اعتراض
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد