Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:13:53 GMT

۳ ناحیه صنعتی جدید در استان مرکزی ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۱۲۴۱

۳ ناحیه صنعتی جدید در استان مرکزی ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با بیان اینکه ساخت ۳ ناحیه صنعتی در دست اقدام است گفت: با توجه به صنایعی که در این نواحی مستقر می‌شوند حدود ۷۰۰ تا یک‌هزار نفر اشتغالزایی در هر یک از این نواحی صنعتی را برآورد کرده‌ایم. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

مصطفی آمره در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ساخت 3 ناحیه صنعتی جدید در استان مرکزی اظهار داشت: 3 ناحیه صنعتی جدید خنجین، سمقاور و شهرک صنعتی آوه را در دست اقدام داریم که کارهای راه‌اندازی آنها درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ناحیه صنعتی خنجین، کار تملک و طراحی انجام شده و در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم و بعد از آن ان‌شاءالله عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: در ناحیه صنعتی سمقاور هم کار تملک زمین در مرحله نهایی قرار دارد، هم‌زمان کار طراحی آن هم انجام شده و امیدواریم که تا یکی دو ماه آینده عملیات اجرایی ساخت این ناحیه آغاز شود.

آمره بیان کرد: در ناحیه صنعتی آوه هم استعدادیابی توسط منابع طبیعی انجام، زمین مشخص و مکان‌یابی انجام ‌شده و به دنبال تملک زمین از امور اراضی هستیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی میزان اشتغال در این نواحی صنعتی ادامه داد: تا زمانی که واحدها مستقر نشوند نمی‌شود از آمار اشتغال به صورت قطعی صحبت کرد اما با توجه به صنایعی که در این نواحی مستقر می‌شوند حدود 700 تا یک‌هزار نفر اشتغالزایی در هر یک از این نواحی صنعتی را برآورد کرده‌ایم.

3 ناحیه صنعتی روستایی در شهرستان‌های کنگاور، سنقر و کلیایی و کرمانشاه به‌تصویب می‌رسدگلستان| راه‌اندازی 59 شهرک صنعتی خصوصی در کشور؛ 98 ناحیه صنعتی در برنامه ششم توسعه ایجاد می‌شودسیستان و بلوچستان| صنوف مزاحم زابل به ناحیه صنعتی منتقل می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی عنوان کرد: در واقع به ازای هر هکتار حدود 20 نفر اشتغال ایجاد می‌شود که این یک برآورد کلی است.

شهرک‌های صنعتی استان مرکزی مجهز به کنتور حجمی می‌شوند

آمره با اشاره به برنامه‌ریزی برای نصب کنتور حجمی در شهرک‌های صنعتی استان افزود: یکی از سیاست‌های شرکت بحث مدیریت منابع آب است که لازمه آن، داشتن اطلاعات دقیق از میزان برداشت از منابع آبی بوده و یکی از راه‌های به دست آوردن اطلاعات، نصب کنتور حجمی بر روی خروجی چاه‌ها و مخازن آبی است که وارد شبکه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این کار به ما این امکان را می‌دهد که میزان دقیق مصرف آبی که استحصال می‌کنیم را داشته باشیم و بتوانیم میزان مصرف آن را هم مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال

به گزارش قدس آنلاین،  حسن زاده روز یکشنیه در بازدید از شهرک صنعتی زرند بیان کرد: شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره برداری واحدهای صنعتی صادر نشد.

وی افزود: سرانجام در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از چهار بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و آن هم تا رده سه زیست محیطی، پس از ۱۷ سال وقفه با همت تیم اقتصادی استان دریافت شد.

معاون اقتصادی استانداری کرمان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و سرمایه گذاری شاهد راه اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

حسین میجانی مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب، برق و گاز افزود: از هم اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه گذاران واحدهای مختلف تولیدی است.

بازدید از گلخانه هیدرو پونیک از دیگر برنامه سفر یکروزه معاون اقتصادی استانداری کرمان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند