Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اولین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر، با حضور معاون سیاسی امنیتی، مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری و فرماندار ایلام‌ و جمعی دیگر از مسئولان به مقام شامخ شهدا ادای احترام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «محمد نوذری»، در این مراسم، اظهار کرد: ۲۶ ژوئن هرسال (۵ تیرماه) به‌عنوان سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر نام‌گذاری شده و از ۲ تا ۸ تیرماه به هفته مبارزه با مواد مخدر اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی، بابیان اینکه آگاهی‌بخش به جامعه به‌ویژه نسل جوان در مورد آثار سوءمصرف مواد مخدر بهترین راه پیگیری از این آسیب اجتماعی است، افزود: این هفته فرصت مناسبی است تا با حضور پررنگ‌تر خود اقدامات و برنامه‌هایی با محوریت پیشگیری از اعتیاد جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه اجرا شود.

 

نوذری، با تأکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی شود تا از حداکثر ظرفیت‌ها برای دسترسی به خدمات درمان و کاهش آسیب اعتیاد استفاده شود، گفت: ضروری است در مناطق مستعد اعتیاد به‌ویژه مناطق حاشیه‌نشین شهرها برنامه‌های پیشگیرانه برای خانواده‌ها و جوانان آموزش داده شود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، خاطرنشان نشان کرد: اجرای برنامه‌های پیشگیری اولیه از اعتیاد به‌منظور ارائه اطلاعات و آگاه‌سازی به‌موقع آحاد جامعه بالأخص جوانان و خانواده‌ها می‌تواند در تربیت نسل سالم جامعه نقش بسزایی داشته باشد.

 

وی، در پایان بابیان اینکه ایران اسلامی همواره در امر مبارزه با مواد مخدر پیشگاه بوده و در این عرصه نیز شهدایی را تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: شهدا عزیز دین بزرگی بر گردن همه دارند و باید راه این شهیدان که به‌منظور آرامش و آسایش جامعه جان‌عزیز خود را فدا کردند ادامه یابد.

 

گفتنی است، در این مراسم با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای بهشت رضا (ع) شهر ایلام ادای احترام شد.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان اوقات فراغت استان بوشهر خطبه های نماز جمعه مجلس مواد مخدر اعتیاد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان افزود: طرح های پاکسازی معتادان متجاهر و کارتون خواب ادامه دارد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد