Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@01:34:43 GMT

قاچاق مانع رونق تولید است

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۱۳۷۳

قاچاق مانع رونق تولید است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: کشف کالای قاچاق موجب می‌شود کارخانه‌های داخلی به رونق برسد.

به گزارش ایمنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی پیش از ظهر امروز (یکشنبه)  در حاشیه بازدید خبرنگاران از کشفیات نیروی انتظامی در عملیات ظفر، اظهار کرد: کشفیات نیروی انتظامی مایه دلگرمی مردم و در نهایت سبب امنیت و اطمینان آنها به نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاثیرات مخرب قاچاق بر اقتصاد کشور افزود: بخشی از این کشفیات مربوط به کالاهای قاچاق است که ورود این کالا به کشور سبب می‌شود کارخانه‌های داخلی فروش کمی داشته باشند و در نهایت رونق تولید صورت نگیرد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دشمن از راهی برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی و آلودگی جوانان استفاده می‌کند، ادامه داد: این آلودگی در دو بخش عمده صورت می‌گیرد اول جسم که مواردی مثل مواد مخدر و شراب است که جسم را منفعل می‌کند و فکر نیز به دنبال آن از کار می‌افتد، دوم نیز تضعیف روح جوانان است که با تقویت شهوترانی جوانان از راه‌هایی مثل ماهواره و نرم افزارهای مبتذل انجام می‌گیرد که از طریق آن فکر یک انسان از دین و خدا جدا می‌شود.

وی با اشاره به اهداف شوم آمریکا برای تضعیف ذهنی جوانان ادامه داد: آمریکا هم در شیوع مواد مخدر و نشان دادن صحنه‌های مبتذل به جوانان اقدامات زیادی انجام داده است اما تاکید بیشتر آنها بر صحنه‌های مبتذل است، زیرا معتقدند اگر موفق بشوند یک جوان را از طریق مواد مخدر آلوده کنند در نهایت با سختی درمان آن غیر ممکن نیست اما تاثیر این صحنه‌ها بر ذهن درمان شدنی نیست و تاثیر آن فساد در جامعه است.

آیت الله مهدوی اضافه کرد: وقتی نفس انسان بخواهد اقدام مهمی را انجام دهد به  کارهای مختلف و راه‌های عجیب روی می‌آورد که ذهن انسان از آن متحیر می‌شود اما اگر ذهن همین اشخاص در مسیر تقویت دین و ایمان تقویت می‌شد چه مقدار رشد معنوی بالایی داشتند.

وی با بیان اینکه جوانان دوران دفاع مقدس ذهن خود را در مسیر کمال قرار دادند، اظهار کرد: این جوانان آنچنان صحبت‌های بالایی انجام می‌دادند و وصیت نامه‌های وزینی نوشته‌اند که انسان را متحیر می‌کند، این نتیجه رشدی است که عقل آنها  در میدان جنگ پیدا کرده بود و نفس به طور کامل ضعیف شده بود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آیت الله مهدوی امام جمعه موقت اصفهان جوانان قاچاق کالا کشف مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کار و کارگر، مراسم اعطای نشان «اقتصاد مقاومتی» به واحد‌های تولیدی نمونه کشور با حضور سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم مرتضوی ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: کار و تولید عزت و اقتدار  مردم است. بیش از ۵ هزار نیرو در یک کارگاه تولیدی فعال هستند که بیش از نیمی از این جمعیت را زنان نخبه، تحصیل کرده و فعال تشکیل داده است.

وزیر کار گفت: از ۱۶ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در بخش کارگری، حدود ۳میلیون و ۷۹۰هزار  زن بیمه تامین اجتماعی هستند.

مرتضوی با توجه به جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اساسا در حوزه اقتصاد اسلامی و اصول ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی اقتصاد دولتی، خصوصی وتعاونی تقسیم می شود که باید بالغ بر ۸۰درصد کل اقتصاد در دست بخش خصوصی باشد.

وی تصریح کرد: جهش تولید نیاز به تلاش دولت با مشارکت مردم دارد.

وزیر کار گفت: مانع زدایی از تولید و جلوگیری از مداخلات ادارات دولتی  از زنجیره تولید، از اقدامات مهم در راستای تحقق شعار سال است.جهش‌تولید بدون مشارکت مردم اجرایی نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مردم در عرصه های مختلف اقتصادی خوش درخشیدند و در راستای حفظ و ارتقاء تولیدات داخلی پیشتاز بوده اند.

پیگیری امنیت شغلی زنان هستیم

همچنین در این مراسم نرجس بختیار خلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان گفت: در دولت سیزدهم توجه به بانوان بیشتر شده است و به عنوان اولویت کاری وزارت کار قرار گرفته است.

وی گفت:کمیته مشاور زنان و خانواده در دولت سیزدهم تشکیل و امور مرتبط با این کمیته به طور جدی در حال پیگیری است.

خلج ادامه داد: این کمیته امنیت زنان در اشتغال در راستای ازدواج و فرزند آوری را  در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • فراز و فرود نوغانداری در گیلان /تجارت پر سودی که از رونق افتاد