Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:35:50 GMT

فرماندار جدید شهرستان فریدونکنار معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۱۴۷۵

فرماندار جدید شهرستان فریدونکنار معرفی شد

به گزارش خبرنکار ایرنا، پیش از این یحیی یوسف پور فرماندار محمودآباد بود که در این نشست از خدمات وی قدردانی شد.

یوسف پور که به مدت چهار سال سکان نمایندگی عالی دولت در شهرستان فریدونکنار را در دست داشت، به عنوان فرماندار شهرستان قائمشهر منصوب شده است.

علیرضا شریعت، ریاست سازمان دانش‌آموزی مازندران در دولت اصلاحات و معاونت مدیر کل آموزش و پرورش استان را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای جوان بزرگ‌ترین ظرفیت محمودآباد
فرماندار سابق محمودآباد وجود نیروهای جوان و فرهیخته را از ظرفیت‌های این شهرستان دانست و گفت: با کمک جوانان سند توسعه شهرستان و سند نشاط اجتماعی تدوین شده است.

یوسف پور آغاز کاوش در تپه قلاکتی بخش سرخرود را از بهترین اتفاقات دوران خدمتش معرفی کرد و افزود: این آثار کشف شده نشان از قدمت و بنیه تاریخی شهرستان محمود آباد دارد.

محمودآباد از شهرستان‌های ساحلی استان مازندران است که از شمال به دریای مازندران، از شرق به شهرستان بابلسر، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به شهرستان آمل محدود است و از راه آمل به تهران متصل می‌شود.

این شهرستان نزدیک‌ترین شهرستان ساحلی به پایتخت کشور است و بیش از ٩٥ هزار نفر جمعیت دارد.

۹۹۱۹/‏۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری مازندران محمودآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خسروی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به بیان برخی از دستاوردها و موفقیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: این مرکز از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون ۲۷ رقم برنج را به حوزه کشاورزی کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارقام تولید ما به استان‌های مختلف کشور جهت کشت برنج از جمله گیلان، گلستان، خوزستان و بلوچستان ارسال می‌شود و تحقیقات ما در حوزه افزایش بهره وری، کاهش مصرف کود و سم، تولید بذر و تولید برنج سلامت محور منجر به موفقیت‌های برجسته ای در برنج کشور شده است.

مدیر مرکز تحقیقات برنج مازندران از فعالیت ۱۶ عضو هیأت علمی در این مجموعه پژوهشی خبر داد و تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های اخیر این مرکز مبارزه با آفت کرم ساقه خوار برنج به روش ابتکاری است که بر اساس این دستاورد به صورت کاملاً بیولوژیک و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توان آفت مهم کرم ساقه خوار برنج را در مزارع کنترل کرد.

کد خبر 6088650

دیگر خبرها

  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • نشاکاری ۲۵ درصدی شالیزار‌های محمودآباد
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی