Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی الله عبدی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه در سالن جلسات دادگستری کل استان سمنان افزود: سال ۹۷ سه هزار و ۵۸۰ قواله ازدواج و یک هزار و ۳۵۲ قواله طلاق در استان سمنان ثبت شد.

وی خاطر نشان کرد: درآمد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سمنان در سال گذشته ۲۳۰ میلیارد ریال بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان تصریح کرد: در سال ۹۷ دست کم ۷۰۰ میلیارد ریال از مطالبه های بانک های استان با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک سمنان وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی با بیان اینکه ۹۵ درصد خدمات ثبت اسناد در استان سمنان به صورت الکترونیکی انجام می شود، گفت: اجرای طرح الکترونیکی در کاهش تخلف و کلاهبرداری ها در بحث ثبت سند بسیار موثر و مفید است.

وی اضافه کرد: کاهش کاغذبازی اداری و حضور متقاضی در شعبه های ثبت اسناد و املاک و صرفه جویی در مسایل مالی و زمان، از مزایای اجرای طرح ثبت اسناد و املاک به صورت الکترونیکی است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان گفت: در ۱۰ سال گذشته تمامی خدمات ثبت اسناد و املاک در استان به صورت الکترونیکی انجام شده که این امر به افزایش خدمات رسانی به اقشار مردم تاثیر شایانی داشته است.

در تقویم جمهوری اسلامی هفتم تیر سالروز شهادت دکتر بهشتی، روز قوه قضاییه نام گذاری شده است.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن

مجید صالحی امیرگفت: گشت مشترک بازرسی کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات در سطح شهر همدان تشکیل شده است و هر روز با سرکشی از بنگاه‌های معاملات ملکی از تخلفات پیشگیری می‌کند.

او گفت: در بازدید‌های صورت گرفته طی روز‌های گذشته، چند بنگاه نیز اخطار پلمب دریافت کردند و همچنین چندین مورد تشکیل پرونده و ارسال برای تعزیرات صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: به منظور کنترل بازار مسکن، هفت هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های معاملات ملکی استان انجام شده است و تعدادی از متخلفان جریمه و پلمب شدند که تاثیر مثبتی بر کنترل قیمت مسکن در شهر همدان داشت، اما تا حصول نتیجه مطلوب جای کار زیادی وجود دارد.

صالحی امیر گفت: همچنین در کارگروه تنظیم بازار مسکن، واحد‌های مسکونی خالی استان در دست شناسایی است و به دنبال صحت سنجی آن هستیم تا اقدامات لازم برای آن‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۳۸۶ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان همدانی واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • نخستین برات الکترونیکی صادر شد
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم