Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:06:16 GMT

فروش خودرو سرقتی تهران در شهرستان

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۱۸۶۵

فروش خودرو سرقتی تهران در شهرستان

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت، از دستگیری دو سارق خودرو در محدوده میرداماد که خودروهای سرقتی را با سند جعلی در شهرستان به فروش می‌رساندند خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در این باره اظهار کرد: چندی پیش یکی از شهروندان ساکن محدوده گاندی به کلانتری ۱۰۳ مراجعه و اظهار کرد که خودرو شخصی‌اش را به سرقت برده‌اند که در همین راستا، تیمی از ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و تحقیقات برای دستگیری سارق این خودرو را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از انجام بررسی مستندات پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد گفت: اقدامات لازم از سوی کارآگاهان انجام شد تا اینکه ماموران با مراجعه به محل سرقت ضمن انجام بررسی‌های میدانی فیلم دوربین‌های مداربسته را بازبینی کردند که مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری مسروقه به محل مراجعه و اقدام به سرقت کرده‌اند.


رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: اطلاعات خودروی مسروقه سارقان در سیستم ردگیری پلیس آگاهی به ثبت رسید و کارآگاهان به تعقیب و بررسی خودروی مذکور پرداختند تا این که این خودرو در خیابان جردن مشاهده شد و پس از تعقیب و گریز سرنشین آن به نام «احمد» دستگیر شد. متهم به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود درباره سرقت خودروی مذکور اعتراف کرد. در بازرسی از وی نیز دو دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.


سرهنگ چهری، افزود: با انجام تحقیقات بعدی مشخص شد یکی از گوشی‌های همراه متهم، متعلق به یکی از سارقان سابقه دار به نام "مهران" است که در فیلم‌های ضبط شده دوربین مداربسته نیز مشاهده شده است. مشخصات وی نیز به دست آمد و مخفیگاهش در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی شد که ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به این شهرستان اعزام شدند و متهم را دستگیر کردند.

وی با اشاره به انتقال متهم به تهران گفت: متهم نیز در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در تهران و اطراف تهران، و همچنین به پنج فقره سرقت دیگر خودرو اعتراف کرد.

به گفته وی و بر اساس گزارش پلیس، این متهمان پس از سرقت خودرو، آن را به شهرستان‌های غربی منتقل کرده و پس از تغییر مشخصات و مخدوش کردن ارکان اصلی خودرو، با اسناد و مدارک جعلی به فروش می رساندند. هم اکنون نیز متهمان پس از اعتراف به جرائم خود با دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳ تهران، به بازداشتگاه منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرقت دستگيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار گودرزی گفت: فروردین‌ماه امسال، زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت گفت؛ در مترو قصد داشتم بلیط بخرم که مرد میانسالی نزد من آمد و با چرب زبانی کارتم را برای کمک کردن در پرداخت گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شدم که وی یک کارت بانکی دیگر در اختیارم گذاشته است. 

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی سرقت کرده است. 

سردار گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند. 

سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم سرقت از کارت بانکی مال باخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به شعبه اول بازپرسی دادسرای تهران و پایگاه هفتم پلیس آگاهی مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو