Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:07:53 GMT

تشریح فعالیت مرکز تخصصی «جامعه النور» شیراز

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۲۰۲۸

تشریح فعالیت مرکز تخصصی «جامعه النور» شیراز

مرکز تخصصی «جامعه النور» شیراز از اولین مرکزهای تاسیس شده در سطح های عالی حوزوی خواهران در سطح کشور است که هم اکنون با ۱۷ طلبه در رشته فقه خانواده فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «گیتی کلائی»، امروز (یکشنبه 2 تیر) در جمع خبرنگاران گفت: مرکز تخصصی «جامعه النور» شیراز از اولین مرکزهای تاسیس شده در سطح های عالی حوزوی خواهران در سطح کشور است که هم اکنون با ۱۷ طلبه در رشته فقه خانواده فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز تخصصی «جامعه النور» شیراز افزود: سعی ما بر این بوده که در این مرکز از محضر اساتید مبرز و برجسته تخصصی در دروس بهره مند شده و به حمدالله تمامی استادان ما، استاد تمام در سطح استان هستند.

 

وی ضمن اشاره به اینکه این مرکز غیر از پذیرش طلبه از استان فارس، از استان های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و همچنین هرمزگان هم داوطلبین را جذب کرده است، اظهارداشت: طلاب در زمان تحصیل در این مرکز ۸۶ واحد درسی را طی می کنند که از این میزان ۲۰ واحد به عنوان رساله علمی در پایان سنوات می بایست ارائه کنند که اولین گروه از این طلاب در آستانه تدوین رساله علمی خود هستند و در صدد هستیم که رشته «کلام» را به این مرکز اضافه کنیم.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت نماز جمعه اوقات فراغت بیرجند مجلس خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان شیراز استان بوشهر حوزه علمیه خواهران فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار هوشیار در این مراسم گفت: آموزشگاه تخصصی مالک اشتر یکی از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش مؤثر انتظامی کشور است و در دو حوزه سربازی و درجه داری مأموریت‌های سازمانی را انجام می‌دهد.
او افزود: با ایجاد ظرفیت سربازی در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر، سربازان اهل استان مرکزی و استان‌های همجوار برای آموزش نیاز به اعزام به استان‌های دوردست ندارند.

دیگر خبرها

  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود