Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تشکیل ۴۲۱ پرونده تخلف برای نانوایی‌های متخلف اردبیل خبر داد و گفت: برخورد با نانوایی‌های متخلف در استان اردبیل تشدید می‌شود. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رامین صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی نظارت بر واحدهای نانوایی اردبیل با تاکید بر لزوم انجام بازرسی‌های حوزه آرد و نان اظهار داشت: نظارت بیشتر بر کار نانوایی‌ها در دستور کار معاونت نظارت و بازرسی سازمان قرار دارد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها باید از کیفیت نان مصرفی خود اطلاع و اطمینان داشته باشند و به همین دلیل، واحد‌های نانوایی نیاز به بازدیدهای مستمر و پیوسته دارند چراکه نان به عنوان قوت اصلی در سبد غذایی مردم است و تلاش همه ما باید در عرضه نان با کیفیت و جلب رضایت مندی مردم باشد.

خوزستان| گلایه مردم بهبهان از وزن و کیفیت نان پخت شده در نانوایی‌هاتمام نانوایی‌هایی کشور یارانه‌ای شدنداختصاص 5 درصد از سهمیه آرد نانوایی‌های دولتی گلستان به آزادپزهانانوایی‌های متخلف اردبیل پلمب می‌شوند

صادقی افزود: راه‌اندازی کمیته ارزیابی کیفیت نان، نمونه برداری از واحدهای نانوایی سطح شهر، بررسی نمونه‌های نان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت با حضور نمایندگان ادارات بهداشت و غذا و دارو، غله، فرمانداری و اتحادیه نانوایی، تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی و افزایش اکیپ بازرسی و غیره از جمله اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای ارتقای کیفیت نان در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با توجه به‌ اینکه قوت غالب شهروندان نان بوده و در سبد خانواری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تخلفات این بخش نیز در نهایت دقت و با شدت و حدت بیشتری رسیدگی و مجازات قانونی برای متخلفان در نظر گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: از اول فروردین‌ماه امسال 8 هزار و 819 مورد بازرسی از نانوایی­‌ها در سطح استان به ثبت رسیده است و در پی بازرسی‌ها، تعداد 421 پرونده به ارزش بالغ بر 570 میلیون ریال پس از تکمیل برای طی مراحل قانونی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

صادقی بیان کرد: عمده تخلفات در این پرونده‌ها به‌ ترتیب کم‌فروشی 157 فقره، گرانفروشی 64 مورد، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه 14 فقره، عدم رعایت بهداشت 8 فقره و بقیه سایرموارد بوده که برابر قانون و مقررات با آنها برخورد شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از نانوایی‌ها مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 124، آدرس دقیق واحد نانوایی و نوع تخلف آن را به سازمان صنعت، معدن و تجارت در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا سه‌شنبه به استان مرکزی سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در ادامه‌ی سفرهای مسئولین ملی به استان مرکزی، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه، میهمان دیار آفتاب است.

حضور در افتتاحیه سی و دومین همایش سالانه بین‌المللی مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه صنعتی اراک، نشست با فعالان اقتصادی و تشکل‌های حوزه‌ی صنعت، معدن و تجارت استان و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی است.

استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی کشور دارای موقعیت استراتژیکی است که به دلیل استقرار صنایع گوناگون و قریب سه هزار واحد صنعتی، با در اختیار داشتن رتبه‌ی نخست تنوع تولیدات صنعتی از قطب‌های مهم صنعت کشور به شمار می‌رود.

در راستای نهضت احیای واحدهای راکد اقتصادی در دولت سیزدهم، طی دو سال گذشته ۷۲۰ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان مرکزی به مدار تولید برگشتند.

کد خبر 751257

دیگر خبرها

  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو