Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با جذب پنج بازیکن، فعالیت رسمی‌اش را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرد. پنج بازیکنی که به گفته مدیران باشگاه با نظر استراماچونی به استقلال پیوستند.

به گزارش ایسنا، مدیران استقلال از امروز (یک‌شنبه) با جذب محمد بلبلی، علی دشتی، میلاد باقری، سیاوش یزدانی و مسعود ریگی فعالیت رسمی‌شان را در بازار نقل و انتقالات آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این بازیکنان عملکرد نسبتاً خوبی در لیگ هجدهم داشتند و با توجه به سن‌های‌شان، به نظر خریدهای خوبی برای استقلال محسوب می‌شوند.

با این حال سوال مهمی که در فعالیت‌های نقل و انتقالاتی استقلال به وجود می‌آید این است که آیا جذب بازیکنان با نظر استراماچونی صورت می‌گیرد یا نه؟ با نگاهی به زمان مذاکره مدیران استقلال با این بازیکنان که به قبل از توافق با استراماچونی برمی‌گردد، این سوال از اهمیت بیش‌تری برخوردار می‌شود.

این موضوع در مراسم معارفه استراماچونی از فتحی، مدیرعامل استقلال پرسیده شد که او پاسخ داد: با استراماچونی هماهنگ کرده بودیم و ویدیوهایی را برای او فرستادیم و قرار است در تمرین‌ها هم بازیکن‌ها را رصد کند و نظرش را بدهد. بازیکن با نظر مستقیم سرمربی جذب می‌شوند و این اتفاق افتاده است.

او هم‌چنین در پاسخ به این سوال که اگر استراماچونی در تمرینات از عملکرد بازیکنان جدید ناراضی باشد، چه تصمیمی درباره آن‌ها گرفته می‌شود؟ با اشاره به یک ضرب‌المثل گفت: چو فردا شود، فکر فردا کنیم!

این پاسخ فتحی کمی نگران کننده است، زیرا مشخص نکرد که آیا مدیران استقلال در صورت نارضایتی استراماچونی، برنامه جایگزینی دارند یا نه. به هر حال استقلال فصل گذشته هم با این موضوع دست به گریبان شد و با افت شدید میثم تیموری و فرشاد محمدی‌مهر در لیگ هجدهم نسبت به لیگ هفدهم، دست استقلالی‌ها در دفاع راست و چپ خالی شد و شفر و در ادامه مجیدی مجبور شدند در اغلب فصل از وریا غفوری و میلاد زکی‌پور در این دو پست استفاده کنند.

در هر صورت هواداران استقلال امیدوار هستند که خریدهای جدید استقلال بتواند به استراماچونی برای رسیدن به موفقیت کمک کنند و همانند خریدهای ناموفق آبی‌های پایتخت در فصول اخیر نشوند ولی در هر صورت فوتبال با اتفاقات گوناگونی روبه‌رو است و این احتمال همیشه وجود دارد که یک بازیکن موفق نتواند روند رو به رشدش را در تیمی بزرگ‌تر ادامه دهد. به هر حال تمرینات استقلال از امروز (یک‌شنبه) آغاز می‌شود و در هفته‌های آینده تا آغاز لیگ نوزدهم، استراماچونی درباره بازیکنان تیمش به جمع‌بندی می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران آندره آ استراماچونی مسعود ریگی علی دشتی میلاد باقری محمد بلبلی سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسن زاده در پایان دیدار با تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: ابتدا به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم، تایلند تیم باکیفیتی بود و حضور تماشاگران باعث شده بود تا بازی زیباتری را شاهد باشیم.

او ادامه داد: همه بازیکنان متحد شده بودیم تا جام را به ایران بیاوریم و این قهرمانی را به مردم کشورمان اهدا می‌کنیم و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

کد خبر 6091254

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند