Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار "تقی مهری" در مراسم اعزام مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به مراکز آموزش نیروهای مسلح اظهارکرد: سربازان نقش بسزایی در تامین توان دفاعی و برقراری نظم،امنیت و تمامیت ارضی کشور دارند.

وی  افزود: با وقوع سیل در برخی از شهرهای کشور؛ سربازان در زمینه امداد، نجات و برقراری نظم و امنیت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...از خودگذشتگی و حضور چشمگیری داشته اند که این گونه فعالیت های سربازان، نشان دهنده نقش آفرینی و اهمیت جایگاه این عزیزان در مسائل دفاعی، امنیتی و... است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر تدابیر فرمانده کل نیروهای مسلح که فرمودند:"خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعا مقدسی است که در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد"، ادامه داد:  خدمت مقدس سربازی در تمدن ایران اسلامی دارای سابقه بسیار طولانی است و سربازان ما در طول سال های گذشته به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و در طول دوران شکوهمند چهل ساله  انقلاب اسلامی نیز نقش اساسی در برقراری نظم ، امنیت و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف علمی،پژوهشی و ....داشته  و دارند.

سردار مهری با اشاره به اینکه یکی از نکات برجسته در دوران مقدس سربازی مسئله زندگی دسته جمعی و فراگیری شیوه های زندگی در محیط های نظامی و انتظامی است، بیان کرد: جوانان در شرایط سنی هستند که با سپری کردن خدمت سربازی،زندگی کاملا اجتماعی و مستقل از خانواده را تجربه می کنند.

به گزارش سایت پلیس، وی با بیان اینکه نظم و انضباط رکن اصلی در نیروهای مسلح است،افزود: همواره باید در راستای نهادینه کردن نظم در زندگی فردی و اجتماعی خودتلاش کنیم که با این تحول و نظم پذیری، در سایر امور خود نیز موفق خواهیم بود.

سردار مهری با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای خدمت سربازی ؛ تقویت حس تعلق به میهن اسلامی است، مطرح کرد: جوانان این تجربه بسیار مهم را در طول خدمت مقدس سربازی تجربه خواهندکرد که ان شاءالله بتوانیم همه ما در همه شرایط از میهن اسلامی مان دفاع کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • معلمان در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان