Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف گیلان از شناسایی واحد صنفی که در رشت اقدام به عرضه غذا با سلفون‌های زرد رنگ به اصطلاح خوراکی می‌کرد خبر داد و گفت: پرونده تخلفات این واحد صنفی فاقد پروانه کسب در تعزیرات حکومتی گیلان تشکیل می‌شود. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

جلال‌الدین محمد شکریه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: یک واحد صنفی که در رشت اقدام به سرو غذا با سلفون‌های زرد رنگ به اصطلاح خوراکی می‌کرد توسط بازرسان اتاق اصناف مورد شناسایی قرار گرفت و پرونده تخلفات آن نیز جهت پلمب در تعزیرات حکومتی استان گیلان در حال تشکیل شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه این واحد صنفی غذاهای سلفون‌دار زرد رنگ 15 هزار تومانی را با تقلب تحت عنوان غذا با روکش طلا به مشتریان خود عرضه می‌کرده است عنوان کرد: نداشتن پروانه کسب، تقلب در جذب مشتری با تبلیغات غیرواقعی و احتمالاً وجود مشکلات بهداشتی از جمله تخلفات مشاهده شده در این واحد صنفی است.

نایب رئیس اتاق اصناف کشور با بیان اینکه نمونه سلفون‌های زرد رنگی که در این واحد صنفی مورد استفاده قرار می‌گرفته است جهت تحقیقات بیشتر به اداره بهداشت ارجاع شده است تصریح کرد: جنس روکش‌های اشاره شده به هیچ عنوان از طلا نیست از طرفی دیگر صاحب واحد صنفی آن را خوراکی معرفی می‌کرده است.

‌ماجرای عرضه ‌غذا با روکش‌ طلا در ‌گیلان چه بود؟‌سرو استیک با روکش طلا در رشت در دست بررسی استواکنش اتحادیه اغذیه استان اصفهان به فروش پیتزا با "روکش طلا"

شکریه از احتمال وجود مشکلات بهداشتی در سلفون‌های زرد رنگ سخن گفت و ابراز داشت: اگر موضوع غیربهداشتی بودن این سلفون‌های زرد رنگ توسط اداره بهداشت تأیید شود به طور یقین مدت زمان پلمپ واحد صنفی مورد نظر علاوه بر سایر تخلفاتی که داشته توسط تعزیرات حکومتی استان گیلان تمدید می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای صنفی استان گیلان در رسته‌های مختلف همواره بر مدار ضوابط حرکت کرده‌اند اظهار داشت: بنده از همان ساعات اولیه‌ای که از انتشار اخباری مبنی بر عرضه غذا با روکش طلایی در رشت منتشر شد گفتم که با توجه به شرایط اقتصادی موجود جامعه وقوع چنین اتفاقاتی به‌هیچ عنوان پسندیده نیست.

میر حسن رئیس منصوری رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان استان گیلان نیز در این گفت‌وگو از انجام ساعت‌ها بازرسی میدانی برای شناسایی واحد صنفی متخلف سخن گفت و ابراز داشت: برای مشخص شدن موضوع بنده شخصاً به صورت نامحسوس به این واحد صنفی مراجعه کرده و تحت عنوان مشتری وضعیت آن را بررسی کردم.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاوران املاک و خودرو طی ۲ سال گذشته در این استان پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید مهدی قویدل افزود: طی ۲ سال گذشته و در راستای نظارت بر واحد‌های صنفی املاک و خودرو با تشکیل یک کارگروه نظارت با حضور نماینده دادستان، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و نمایندگانی از سایر ادارات شامل تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اتاق اصناف از بیش از ۲۰۰ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که تعداد ۶۵ واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب، تخلفات قانونی و صنفی پلمب شدند.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین مربوطه مبتنی بر الزام واحد‌های صنفی املاک و خودرو بر گذراندن دوره‌های تخصصی و دریافت پروانه تخصصی از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز ۱۷ دوره ۳۲ ساعته برای متقاضیان برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه محتوای این دوره‌ها آشنایی با قواعد و اصول قرارداد نویسی براساس قانون مدنی، قانون ثبت و تعزیرات و ... بوده است گفت: تعداد شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی اخذ پروانه تخصصی در حوزه املاک و خودرو هزار و ۳۰۳ نفر بوده که تعداد ۷۴۰ نفر از پذیرفته شدگان مشاوران املاک و خودرو موفق به اخذ پروانه تخصصی شدند که برای صدور پروانه به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان