Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه شهروند در ادامه نوشت: این‌ها بعضی از صحبت‌های مسعود استاد است؛ مرد جوانی که چند هفته‌ای است نامش سر زبان‌ها افتاده است؛ برادر مقتول جنجالی‌ترین حادثه جنایی ایران. پرونده‌ای که یک سر آن شهردار سابق تهران است با کلی سابقه و سِمت‌های کلیدی و طرف دیگر آن، زن جوانی که از وقتی همسر شهردار تهران شد، اخبار ضد و نقیض و شایعات زیادی درباره خودش و نحوه ورودش به زندگی نجفی به راه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا چند هفته‌ای است که این زن جوان دیگر زنده نیست و آقای شهردار سابق هم به جرم قتل به زندان افتاده و در انتظار برگزاری دادگاه است؛ دادگاهی که گفته می‌شود نخستین جلسه آن به زودی برگزار می‌شود تا شاید برخی از ناگفته‌های پرونده جنایی و، اما و اگر‌های ریز و درشت این جنایت را برملا کند.

با این همه، برادر مقتول در اظهارات کوتاهی ادعا‌های جدیدی درباره این پرونده مطرح کرده است؛ ادعا‌هایی که در صورت اثبات می‌تواند نقاط کور و مبهم این پرونده را تا حدی روشن کند؛ ادعا‌هایی که هنوز تأیید نشده است. دقایقی با مسعود استاد همکلام شدیم که در ادامه می‌خوانید:

آقای استاد! چند روز پیش صحبت‌هایی به نقل از شما در رسانه‌ها منتشر شد. شما در صحبت‌هایتان آقای نجفی را به مشکلات اخلاقی متهم کرده بودید.

جرم آقای نجفی در قتل خواهرم مشخص است. او مرتکب قتل شده و میترا را با کلت به قتل رسانده است. اما صحبت‌های من درباره دلیل اختلافات نجفی با خواهرم بود. در این مدت برخی رسانه‌ها و به‌خصوص شبکه‌های مجازی به‌گونه‌ای موضوع را مطرح می‌کردند که جای قاتل و مقتول عوض شده بود. افترا و تهمت‌های ریز و درشتی نثار خواهرم و خانواده من شد که هیچ کدامش درست نبود. من فقط واقعیت را گفتم، تازه نه همه آن را. هر چیزی که گفته‌ام با سند و مدرک بوده است، حتی چند نفری هم به دادسرا احضار شدند.

کمی بیشتر توضیح دهید.

هیچ‌کس به این موضوع توجه نداشت که مشکل میترا با آقای نجفی چه بود. البته صحبت‌هایی مطرح می‌شد که هیچ کدامشان درست نبود. اصل ماجرا به رفتار آقای نجفی برمی‌گشت. ایشان همزمان با چند خانم دیگر در ارتباط بودند و خواهر من هم از این موضوع مطلع شده بود. اصل و دلیل اختلاف آن‌ها هم همین بود.

شما و خواهرتان از کجا متوجه این موضوع شده بودید؟

من که بعد‌ها فهمیدم، اما خب میترا خیلی زودتر متوجه شده بود. چندباری هم با آقای نجفی صحبت کرده بود، اما فایده‌ای نداشت. تا این‌که میترا موضوع را با من در میان گذاشت. من هم با آقای نجفی صحبت کردم، اما او انکار می‌کرد. می‌گفت که ارتباط خاصی نیست و هر چه بوده مربوط به گذشته است، اما خب واقعیت چیز دیگری بود.

شما برای اثبات این ادعا مدرکی هم دارید؟

به اندازه کافی شواهد هست. از شماره تلفن و مکالمات انجام‌شده تا خود افرادی که با این آقا در ارتباط بودند.

این شواهد در پرونده هم قید شده است؟

بله، خودم همه آن‌ها را ارایه دادم. البته از همان ابتدا هم مدارک بود، حتی چند خانم به‌عنوان شاهد به دادسرا احضار شدند. مدارک بی‌شمار دیگری هم وجود دارد، اما من فعلا درباره آن‌ها صحبتی نمی‌کنم.

چرا؟

دوست ندارم خللی در رسیدگی به این پرونده ایجاد شود. به هر حال پرونده به دادگاه رفته است. همه شواهد و مدارک هم در پرونده موجود است.

خب، شاید این موضوع به برطرف‌شدن همان شایعاتی که شما هم به آن‌ها اشاره کردید، کمک کند؟

تا برگزاری دادگاه نمی‌توانم توضیحات بیشتری بدهم، اما مطمئن باشید با شروع جلسات دادگاه همه چیز روشن می‌شود. البته من خودم از اصل ماجرا خبر دارم، اما برای بقیه واقعیت مشخص می‌شود.

از برگزاری زمان دادگاه خبر دارید؟

نه، هنوز چیزی به ما اعلام نشده است، اما فکر می‌کنم به همین زودی جلسه اول دادگاه برپا شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم

ارلینگ هالند به انتقادهای روی کین واکنش نشان داد. 

طرفداری | ستاره نروژی در حساس‌ترین مقطع فصل دوباره روی نوار گل‌های متوالی قرار گرفته است. 

هفته‌های گذشته و با افت ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی با انتقادهای بزرگی مواجه شد. روی کین پس از عملکرد نه‌چندان جالب هالند مقابل آرسنال، او را بازیکن دسته چهارمی معرفی کرد که نمی‌داند با توپ چه کاری انجام دهد. کارشناس تلویزیون اسکای، هفته گذشته اعلام کرد مهاجم نروژی پیشرفت کرده و اکنون در سطح چمپیونشیپ فوتبال بازی می‌کند. هالند که امروز مقابل وولورهمپتون پوکر کرده بود، به حرف‌های کین واکنش نشان داد. او ابتدا در مورد بازی و عملکردش گفت:

هفته گذشته، پیروزی مهمی مقابل ناتینگهام فارست کسب کردیم، سه امتیاز گرفتیم، برگشتیم و استراحت کردیم. امروز هم سه امتیاز مهمی بود و حالا باید روی ادامه رقابت‌ها تمرکز کنیم. عملکردم؟ بد نیست، 25 گل در لیگ برتر رسانده‌ام، ممنونم! من سرمربی چندان بدی ندارم. او من را تحت فشار می‌گذارد. به بازیکنانی که کنارم هستند نیز نگاه کنید. سعی می‌کنم پیشرفت کنم. مشکلات جزئی داشتم اما اکنون زمان پرداختن به آن‌ها نیست. 200+ گل در 5 فصل اخیر؟ بد نیست! 

از ارلینگ هالند در مورد صحبت‌های روی کین پرسیده شد که ستاره منچسترسیتی پاسخ داد:

من واقعا به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم. 

بیشتر بخوانید: 

روی کین: ارلینگ هالند مانند بازیکنان دسته چهارمی فوتبال بازی می‌کند روی کین: هالند پیشرفت زیادی کرده و حالا خیلی شبیه به یک بازیکن چمپیونشیپ است!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی استان تهران/ تعیین تکلیف ۴۵ پرونده
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • انتشار تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی | رد قاطع ادعای تجاوز | ماجرای ادعای رها شدن جسد در اتوبان یادگار امام (ره) چیست؟!