Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه به نظر می‌رسد پس از حضور آندره آ استراماچونی در ایران آرامش نسبی‌ای در تیم استقلال حاکم شده است، گفت: اینگونه نیست. در باشگاه‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس هیچ وقت مشکلات از بین نمی‌رود بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سه - چهار بخش گرفتاری داشتیم. بخش اول انتخاب سرمربی و حضور او در ایران بود که این مورد با تلاش‌های فتحی و همکارانش، با انتخاب استراماچونی و آمدن او به کشورمان برطرف شد. بخشی از تعهداتمان به بازیکنان فصل پیش مانده بود که این مورد هم با کمک تمام دوستان به ویژه وزیر ارتباطات و حامی مالی باشگاه حل شد. ۲ تا ۳ دغدغه دیگر داریم که این مسائل باشگاه استقلال را آزار می‌دهد.

توقع دارم سفیر ایران در سوئیس طلب ما را از فیفا بگیرد

او ادامه داد: در خبر‌ها آمده بود سفیر محترم ایران به کرواسی برای بازگرداندن برانکو به ایران و تیم پرسپولیس، چند بار با او جلسه داشته است. نمی‌دانم این خبر درست است یا خیر، اما توقع دارم اکنون سفیر ایران در زوریخ سوئیس دنبال اخذ طلب باشگاه استقلال از فیفا باشد. اگر می‌خواهیم ثابت کنیم نگاه برابری به استقلال و پرسپولیس وجود دارد، اکنون بهترین زمان است. اگر تا ۱۷ روز دیگر نتوانیم وجه شکایتی که در سال ۹۴ از سوی پروپییچ علیه استقلال مطرح شد و با توجه به افزایش نرخ ارز، از مبلغ محدودی به مبلغ کلانی تبدیل شده است، پرداخت کنیم. متاسفانه هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شویم، هم پنجره نقل و انتقالاتی مان بسته می‌شود و در لیگ برتر هم با خطر کسر امتیاز مواجه می‌شویم.

او درباره اینکه آیا نمی‌توان مانند کاری که فدراسیون فوتبال نسبت به پرداخت مطالبات خارجی‌ها انجام می‌دهد، مطالبات پروپییچ را از طریق فیفا به حساب او واریز کرد، گفت: شاید فدراسیون فوتبال این کار را برای خودش انجام می‌دهد، اما دلیلی ندارد برای طلب یک بازیکن نه من خواب نداشته باشم، نه فتحی و نه سایر اعضای هیئت مدیره. اگرچه در این شرایط اقتصادی پرداخت ۴۰۰ هزار دلار جای ۳۰ هزار دلار، زور است، اما اتفاقی است که افتاده و هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. هیچکس هم مقصر نیست چراکه مدیر سابق باشگاه هم همین گرفتاری مدیر فعلی را داشته است. کسی را مقصر نکنیم. همین پول در همان زمان هم زیاد بوده است.

فیفا با باشگاه استقلال طرف نیست

منزوی تصریح کرد: کشورمان مشکلات اقتصادی زیادی دارد، اما توقع داریم همه ارکانی که می‌توانند، کمک کنند تا این مشکل استقلال که با احساسات ۲۰ میلیون هوادار طرف حساب است، رفع شود. وزیر ورزش و جوانان مرتب تلاش و رایزنی می‌کند تا بحث بدهی مان رفع شود، اما یک دست صدا ندارد و همه باید دست به هم بدهد تا طلب بازیکن پرداخت شود. فیفا هم با باشگاه طرف نیست. اگر می‌توانستیم با فیفا ارتباط بگیریم نامه‌ای ارسال کرده و پیگیر کار بودیم. آرامش از هواداران و باشگاه گرفته شده است. مربی برای نتیجه گیری به استقلال آمده و قرارداد بازیکن هم برای همین هدف تمدید می‌شود.

او افزود: باید مردم خوشحال باشند و نشاط در جامعه ایجاد شود. استقلال سهمیه آسیا گرفته و هدف ما حضور پرقدرت در این رقابت‌ها و افتخار آفرینی است. هر جا بگویند مستنداتمان را ارائه می‌دهیم. هر جا بگویند می‌رویم. دست هر کسی که بتواند به استقلال کمک کند می‌بوسیم و ساعت‌ها پشت در دفترش می‌نشینیم تا مشکلمان حل شود. پس از این اقدام تازه باید سراغ حفظ آیاندا پاتوسی برویم.

منزوی درباره اینکه به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه استقلال هم مانند پرسپولیسی‌ها دنبال فردی مانند عباس عراقچی (معاون وزیر امور خارجه و از علاقه‌مندان به تیم پرسپولیس) هستند، بیان کرد: من از هیچکس اسم نمی‌برم. مسئولان وزارت خارجه را افرادی می‌شناسم که طرفدار ایران هستند. اکنون هم با موضوعی مواجه شده ایم که حیات باشگاه استقلال را به خطر انداخته است. اگر طلبمان از فیفا وصول شود هم پاتوسی را حفظ می‌کنیم، هم مطالبات بازیکن خارجی را می‌دهیم و هم بخشی از مطالبات بازیکنان و مربیانی که از سال ۹۰ و ۹۱ در این باشگاه کار کرده اند و پرونده شان به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رفته و برای ما خطر کسر امتیاز دارد را می‌پردازیم. باید این قضایا را حل و فصل کنیم.

مشکلات اساسی و دغدغه مدیر باید حل شود

منزوی درباره اینکه آیا باشگاه استقلال تنها تا فردا برای حفظ پاتوسی زمان دارد، بیان کرد: این آخرین زمان نیست و می‌توان در فصل نقل و انتقالات کار‌هایی انجام داد. اکنون باید مشکل اساسی و دغدغه مدیر حل شود. امیرحسین فتحی مدام استرس دارد که اگر رای پرونده پروپییچ به ضرر استقلال صادر شود، دیگر هیچ کاری نمی‌توان انجام داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه آیا منظور مهدی تاج از اشاره سربسته اش به احتمال حذف یک تیم ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل بدهی استقلال بوده است، گفت: منظور تاج، باشگاه استقلال بود. باید این موضوع را جدی گرفت. فدراسیون فوتبال و وزارت امور خارجه باید پیگیر باشند و باشگاه و حتی وزارت ورزش نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. وزارت ورزش، ارگانی دولتی است و نمی‌تواند به بحث مکاتبه با فیفا ورود کند.

او افزود: مدت‌ها پیش فتحی این موضوع را مطرح کرد. وزارت ورزش به خاطر اینکه می‌گوید فوتبال نباید دولتی باشد نمی‌تواند طرف فیفا باشد. با توجه به تلاش‌های ظریف وزیر خارجه و تاج رئیس فدراسیون هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده است. ۱۵ روز بیشتر وقت نداریم و باید هر چه زودتر تیم را ببندیم.

منزوی افزود: شاید بگویند هیئت مدیره باید پیگیر پرداخت مطالبات باشد، اما ما باید به روز برسیم. یک بدهی هر سال به وجود می‌آید و ممکن است ما هم برای هیئت مدیره بعدی بدهی بر جای بگذاریم. درآمد و هزینه‌های فوتبال ما یکسان نیست که به هر دلیلی هزینه‌ی باشگاه‌داری روز به روز بیشتر می‌شود و دست ما به جایی بند نیست. وقتی مربی خارجی داری ارز بر روی هزینه‌های باشگاه تاثیر زیادی می‌گذارد.

او درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: پنج شنبه با وریا غفوری جلسه داشتیم و بند بند قرارداد را با هم مطالعه کردیم و به دست خط مدیر برنامه او پیش نویس شده به باشگاه ارسال شده و هر لحظه ممکن است این پیش نویس امضا شود. غفوری به خاطر امتحانش نتوانست همان پنج شنبه قرارداد را امضا کند و به امید خدا امروز امضا خواهد کرد. رابطه‌ی من با پژمان منتظری فرق می‌کند و توسط من از فولاد به استقلال آمد. منتظری گلایه‌هایی داشت که متاسفانه تاکنون به پیام‌ها و تماس‌ها پاسخ نداده است و باید دید در ادامه چه باید کرد.

او در پایان عنوان کرد: برای زمین تمرین تیم دو قرارداد بسته ایم که یکی از آن‌ها زمین ورزشگاه انقلاب است. سال گذشته هم که در این زمینه مشکل داشتیم به خاطر شرایط مالی بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی شد که برای هواداران این تیم قهرمانی تیم محبوب‌شان مهم‌تر از سبک بازی آبی‌پوشان است. - اخبار ورزشی -

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت استقلال در فاصله شش هفته مانده به اتمام مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و فکر می‌کنم مالکان جدید باشگاه باید در این موقعیت حساس، اعضای تیم را شارژ مالی کنند تا آنها روحیه بالایی برای بازی‌های باقیمانده داشته باشند. استقلال تا اینجای لیگ نتایج خوبی گرفته و سرنوشت قهرمانی دست خودش است، چون یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد.

پرداخت 15 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

 

وی در مورد دو بازی حساس مدعیان اصلی قهرمانی برابر تراکتور و سپاهان که فردا برگزار خواهند شد، نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس و استقلال امیدوارند که طرف مقابل امتیاز از دست بدهد و خودشان نتیجه بگیرند. این بازی برای سرخابی‌ها سخت است، ولی من پیش‌بینی می‌کنم که استقلال و پرسپولیس این هفته مقابل رقیبان‌شان برنده خواهند شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به برخی انتقادها که از سبک بازی این تیم صورت گرفته است، گفت: من معتقدم نتیجه گرفتن از هر چیزی مهم‌تر است و سرمربی هم براساس داشته‌هایش تاکتیک تیمش را انتخاب می‌کند. ما باید در مورد سبک بازی استقلال به تفکرات جواد نکونام احترام بگذاریم. در زمان مربیگری فرهاد مجیدی هم این انتقادها وجود داشت، ولی استقلال بدون شکست قهرمان شد. برای هواداران استقلال هم قهرمان شدن از سبک بازی مهم‌تر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • فیلم/ هدیه وزیر ارتباطات برای معلمان
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد