Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار خبر جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، نام محمدرشید مظاهری، علیرضا حقیقی و امیرعابدزاده برای جانشینی او مطرح شد که مظاهری به تراکتور پیوست و علیرضا حقیقی نیز درحال حاضر تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ساعات اخیر برخی رسانه‌ها از مذاکرات پرسپولیس با امیر عابدزاده، دروازه‌بان ماریتیمو پرتغال، راه آهن، پرسپولیس و ... خبر دادند که مدیران باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مذاکره با عابدزاده، دروازه‌بان لژیونر فوتبال کشورمان را تکذیب کردند.

آن‌ها معتقد هستند علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان شماره یک در این تیم می‌ماند و به همین دلیل سراغ دروازه‌بان دیگری نمی‌روند.

خبر دیگر اینکه با لغو اردوی کانادا، پرسپولیسی‌ها با حضور کادرفنی و بازیکنان جدید ۱۵ تیر راهی ترکیه می‌شوند تا اردوی آماده سازی خود را برگزار کنند. ابتدا قرار بود یاران سید جلال حسینی راهی قاره آمریکا و کشور کانادا شوند و مجوز‌های ابتدایی نیز برای این سفر صادر شده بود، اما در ادامه مشکلاتی بوجود آمد که سبب شد این اردو لغو شود.

بیشتر تیم‌های لیگ برتری ایران، اردوی آماده سازی شان را در ترکیه برگزار خواهند کرد تا آماده شروع جدید لیگ شوند.

لازم به ذکر است، پرسپولیسی‌ها در حالی که تیم‌های رقیب در حال جذب بازیکنان متعدد هستند، تنها فرشاد احمدزاده را با قرارداد ۳ ساله به خدمت گرفتند و تلاش می‌کنند تا ۳-۴ بازیکن دیگر هم جذب کنند.

بیشتر بخوانید:

کنعانی زادگان تا ۷۲ ساعت دیگر پرسپولیسی می‌شود

ارسال اخطار دوم باشگاه پرسپولیس برای الاهلی

دی بیاسی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور دو میمهان ویژه برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

گیورگی گولسیانی به همراه همسر و فرزندش در تمرین پرسپولیس حضور داشتند.

مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی کشورش را یافته، اکنون چشم به دیدارهای باقی‌مانده و رسیدن به قهرمانی دیگری با این تیم برای جشن با پرچم کشورش را در ذهن مرور می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آماده‌ترین نسخه این لژیونر در خدمت تیم ملی و پائز
  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • دروازه‌بان شمس‌آذر رقیب جدی گلرهای ملی‌پوش! (عکس)