Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ما با یک حرکت تاریخی گسترده با بیش از ۷۰ قرن از زمان خلقت آدم تا امروز مواجهیم، گفت: خداوند زمین را آفرید و انسان را خلق کرد و اولیای خود را فرستاد تا ما را به مقصد هدایت کند که تحت اراده الهی است.

وی با بیان اینکه مأموریت انبیا در این ۷۰ قرن مهم است و نقشه جامع حرکت انبیا نشان می‌دهد خداوند انبیا را برای اقامه دینش نزد ما فرستاد، گفت: خداوند اراده کرده از مجرای انبیا اراده الهی بر روی زمین که همان اقامه دین و ساخت جامعه توحیدی است محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه البته مردم در این زمینه نقش خود را به درستی ایفا نکرده‌اند به طوری که ظرفیت ایفای نقش انبیا را مهیا نکردند و بسترساز اقامه دین در دنیا نشدند، گفت: این اراده الهی حتمی است و محقق خواهد شد و جامعه ایمانی و آرمانی و توحیدی و تمدنی ساخته خواهد شد چراکه این اراده قطعی خداوند متعال است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز در زمانی قرار گرفته‌ایم که باید نسبت به پیچ تاریخی شناخت داشته باشیم، گفت: این امانت الهی بعد از ۷۰ قرن با جهاد انبیا و اولیای الهی به ما رسیده و باید نقش ممتاز خود را در نگهداشت و اقامه دین در جامعه پیاده کنیم.

وی با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه امیدوارم این کشور با همین تعهد و قدرت و بیداری که از اول قیام داشته باقی بماند تا صاحب اصلی بیاید و ما و شما امانت را به ایشان تسلیم کنیم، گفت: ما امانت دار امانت الهی هستیم.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه اگر مأموریت انبیا را تشخیص دادیم و نسبت به آن معرفت و علم آگاهی پیدا کردیم متوجه می‌شویم که انبیا آمده‌اند تا جامعه ایمانی بسازند و اقامه دین داشته باشند، گفت: باید مأموریت خود را بشناسیم و تلاش کنیم مأموریت خود را هم راستای مأموریت انبیا تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه در هر نقطه از این کشور و هر پستی که مشغول فعالیتیم باید مأموریت خود را درک کنیم و بین مأموریت خود و ولی و امام خود نسبت سنجی داشته باشیم، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی این مسیر را با عزم و استقامت دنبال می‌کند و در این زمینه چند راهبرد تعریف کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه تبلیغات اسلامی یکی از کانونی ترین نقطه‌های اثر گذار فکری انقلاب اسلامی است، گفت: دست یاری به سوی مجموعه‌ها دراز می‌کنیم چرا که طی این مسیر دشوار است.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بر خلاف تصویر حداقلی که از نقش سازمان شکل گرفته و آحاد مردم و جوانان از مأموریت آن مطلع نیستند و گمان می‌کنند تنها اعزام در برخی مناسبت‌ها وظیفه آن است، برنامه‌های کلانی دارد، گفت: در سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال آنیم که اندیشه‌های ناب اسلام در زاویه نگاه امام و آقا در جامعه تبیین شود.

وی گفت: اسلامی حرکت آفرین است که برگرفته از اندیشه امام و مقام معظم رهبری باشد و اگر این اندیشه را در جامعه پیاده کردیم حرکت مورد نظر را به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر مهندسی فضای فکری، فرهنگی و تبلیغی استان همدان براساس نقطه اتکا انقلاب اسلامی، گفت: علت اینکه گاهی زحمات زیادی کشیده می‌شود اما کمتر به این نتیجه می رسیم این است که بر اساس الگوی دقیقی حرکت نمی‌کنیم در حالی که امروز باید نقطه به نقطه و گام به گام بر اساس نظام فکری جامعه حرکت کنیم تا به نتیجه برسیم.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه امام جامعه در مسیر تحقق تمدن اسلامی پنج گام را برای ما ترسیم کرده است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و بین‌الملل اسلامی مدنظر است.

وی با بیان اینکه نگاه ما باید به نگاه امام جامعه باشد تا حرکتمان نتیجه بدهد و در این مسیر نمی‌توانیم خود نقشه بکشیم و حرکت کنیم بلکه باید تابع نقشه‌ای باشیم که امام جامعه ترسیم کرده و اولویت‌ها را مشخص کرده است، گفت: امروز در مرحله دولت سازی و جامعه سازی هستیم و باید ظرفیت‌ها را به هم گره بزنیم و برای ایجاد جامعه اسلامی که در آن مردم هم سعادت اخروی دارند و هم رفاه دنیوی تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید ساختارهای این جامعه را ساخت به شهید احمدی روشن که در راه علم به شهادت رسید اشاره کرد و گفت: برای نزدیک شدن زمان ظهور امام عصر (عج) باید جهاد علمی داشت و ساختار جامعه اسلامی را آنقدر محکم ساخت که یک الگوی کامل برای جوامع بشری شود.

وی با بیان اینکه اسلام برای ساخت جامعه مدل و الگو دارد، اظهار داشت: انسجام و هم افزایش جریان انقلاب طرح پرچم نماینده مقام معظم رهبری از جمله این اقدامات است و وقتی پرچم داشته باشیم مراقبت می‌کنیم که منحرف نشویم و وقتی پرچم برافراشته شد همه سعی می‌کنند زیر آن پرچم حرکت کنند.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه این مبنای اعتقادی ماست و باید آحاد امت اسلامی انسجام و وحدت رویه خود را پیدا کنند تا به دنبال امام جامعه حرکت کنند، گفت: یکی از راهبردها و سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی مردم سازی تبلیغ است به طوری که دین و اقامه دین و اقامه ارزش‌های دینی باید به دست خود مردم باشد.

کد خبر 4648685

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران و ورامین از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری، عصر چهارشنبه از آغاز تبلیغات نامزدهای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از صفر بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع می‌شود.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزدها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها