Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت:تدوین کتاب زندگی نامه و آثار شهدای فرهنگی و دانش آموز با عنوان پله های آسمان از برنامه های انجام شده در خصوص یادوازه شهدا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ غلامرضا کریمی، امروز 2 تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: این اجلاسیه از جمله برنامه های گنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سپاه روح الله استان مرکزی افزود: برنامه های کنگره نقش امام از سه سال پیش با انجام فعالیت های خوب و‌تاثیرگذار آغاز شده است  که همه در راستای تبیین نقش امام و شهدا بوده.

 

وی با اشاره به اینکه ستاد پیشینه رزم با کارگروه های مختلف تشکیل شده است، ادامه داد: برنامه های مختلفی همچون تولید و تدوین بیش از 100 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس تدوین و برنامه ریزی برگزاری 12 اجلاسیه در راستای برگزاری این کنگره ملی که سه اجلاسیه برگزار شد و مابقی نیز تا زمان برگزار کنگره برگزار می شود، تهیه فرهنگ نامه شهدا وسرکشی از خانواده شهدا و تقدیر از خانواده شهدا را از جمله برنامه های این اجلاسیه عنوان کرد.

 

این مقام مسئول ساخت المان های مختلف در سطح استان، آماده سازی و ساخت پارک موزه و گنجیینه شهدای دفاع مقدس، تدوین کتاب زندگی نامه و آثار شهدای فرهنگی و دانش آموز با عنوان پله های آسمان را از دیگر برنامه های انجام شده تا کنون دانست.

 

علی حمزه لوئیان مشاور امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز با اشاره به فعالیت های انجام شده در راستای برگزاری اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش آموز استان مرکزی گفت: برای تهیه  و تدوین کتب شهدای فرهنگی و دانش تلاش های گسترده ای انجام شده و همه آثار شهدای فرهنگی و دانش آموز اعم از زندگی نامه و آثار و وصایای شهدا گرداوری و در این سه جلد کتاب چاپ شده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه بزرگداشت شهدا و گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از رزمندگان در همه کشور ها از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: همه کشورها هر ساله از فداکاری  و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای خود تجلیل می کنند و این فقط مختص کشور ما نیست.

 

مشاور امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه شهدا و ایثارگران کار بزرگی را کردند، افزود: این بزرگ مردان با از خود گذشتگی و ایثار خود وجب به وجب خاک کشور عزیزمان را از دست دشمنان رها کردند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مسجد خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه استان بوشهر بیرجند استان مرکزی دانش آموز فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود.

لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی زیر نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی