Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان‌ها در دومین روز از هفته قوه قضائیه با حضور در محل ندامتگاه قزلحصار با جمع کثیری از خانواده زندانیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضائیه، جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها در دومین روز از هفته قوه قضائیه با حضور در محل ندامتگاه قزلحصار با جمع کثیری از خانواده زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار از پیش اعلام شده رئیس سازمان زندان‌ها در یک برنامه ۵ ساعته با بررسی درخواست‌های خانواده‌های زندانیان دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات آنان صادر کرد.

انجام مساعدت قضائی و رسیدگی به مشکلات معیشتی از جمله مهمترین درخواست‌های خانواده‌های زندانیان بود.

جهانگیر در حاشیه این دیدار گفت: داشتن ارتباط بی واسطه با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان از جمله مهمترین محور‌های توسعه عدالت اجتماعی است.

وی تاکید کرد: امروز در دیدار با خانواده‌های زندانیان مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

جهانگیر تصریح کرد: زندانی شدن یک فرد تبعات منفی مختلفی بر خانواده‌های زندانیان دارد که امروز بسیاری از این مشکلات به عنوان درد دل خانواده‌های زندانیان مطرح شد.

رئیس سازمان زندان‌ها افزود: از مهمترین آسیب‌هایی که خانواده‌های زندانیان با آن دست به گریبان هستند فروپاشی خانواده، تنزل موقعیت اجتماعی و اقتصادی خانواده، افت تحصیلی و ترک تحصیل فرزندان زندانیان، افزایش زمینه‌های ورود به چرخه جرم در خانواده‌ها را می‌توان نام برد.

وی در پایان گفت: امروز به اتفاق تعدادی از مدیران سازمان زندان‌ها به ندامتگاه قزلحصار آمدیم تا ضمن دیدار با خانواده‌های زندانیان، با کمک همکاران قضائی بخشی از مشکلات ایشان را حل کنیم.

در این دیدار که ۵ ساعت به طول انجامید تعداد ۱۸۵ خانواده زندانی با رئیس سازمان زندان‌ها دیدار و مشکلات خود را مطرح نمودند که دستورات لازم برای حل این مشکلات صادر شد.

در این دیدار همچنین، معاون سلامت، اصلاح و تربیت، مدیران کل حوزه ریاست و روابط عمومی، حفاظت و اطلاعات، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، قضائی و اجرای احکام، بهداشت و درمان، اشتغال و حرفه آموزی، اقدامات تأمینی و فرمانده یگان حفاظت با اتفاق مدیران کل زندان‌های استان تهران و استان البرز، دکتر جهانگیر را همراهی می‌نمودند.

این دیدار مردمی از ساعت ۹ الی ۱۴ در محل سالن مراجعین ندامتگاه قزلحصار انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قوه قضاييه هفته قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر