Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ژاپن روز گذشته از ساعت ۱۸:۳۰  (شنبه) در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا و در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف تیم افغانستان رفت و با برتری ۳ بر یک به قهرمانی این مسابقات دست یافت. ژاپن در مرحله نیمه نهایی تیم ایران را با نتیجه ۸ بر ۴ شکست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های ضد انقلاب از بی‌بی‌سی فارسی گرفته تا صدای آمریکا و آمدنیوز تلاش کردند با انتشار اخبار دروغ، حضور تماشاگران افغانستانی در این سالن ورزشی را انکار و اعلام کنند افغانستانی‌های ساکن ایران حق حضور در تبریز و دیدن این مسابقه را نداشتند.

به عنوان مثال، آمدنیوز امروز مدعی شد که فینال این دوره از مسابقات بدون هواداران افغانستانی برگزار خواهد شد. بسیاری از مخاطبان آمدنیوز به دلیل مشاهده گسترده تناقضات و دروغ‌های آشکار این کانال، اینگونه مطالب را توهین به شعورشان تلقی کرده و در حال خروج از این کانال هستند. آمدنیوز که از مدت‌ها پیش به #فیک_نیوز معروف شده است به صورت روزانه اخبار دروغ و جعلی زیادی منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: توصیه‌های یک رمال به روح‌اللّه زم برای انتشار اخبار سیاسی +فیلم

گفتنی است؛ این اخبار جعلی در حالی در این رسانه‌ها انعکاس می‌یابد که تصاویر منتشر شده در رسانه‌‌های داخلی، میزبانی پرشور مردم تبریز از مهاجران افغانستانی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی سوتی بی بی سی سوتی من و تو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم - پیکان تداعی کننده یک خاطره تلخ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم اراکی است و در این مسابقه آنها مرتضی تبریزی بازیکن باتجربه خود را از دست دادند و تبریزی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 71 بازی با پیکان پس از برخوردی که درون زمین ایجاد شد روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی تیم آلومینیوم از زمین بازی خارج شد و پس از بررسی بیشتر پزشکان مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و فصل را از دست داده است.

این اتفاق تلخ یکی از بازیکنان باتجربه آلومینیوم را از دسترس مجتبی حسینی خارج کرد و با توجه به شرایطی که در ادامه برای این تیم اتفاق افتاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن از جمع سفید و سبزپوشان اراکی، جای خالی مرتضی تبریزی در بازی برگشت مقابل پیکان بیشتر به چشم خواهد آمد.

این بازی که جنجال‌های داوری زیادی داشت با مصدومیت مرتضی تبریزی پراتفاق‌تر هم شد و تقابل این دو تیم برای مهاجم سابق باشگاه استقلال یک تقابل عادی نخواهد بود و برای او یادآور یک اتفاق تلخ است!

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم 17 اردیبهشت ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شلوغ‌بازی رسانه‌ای برای دروغ‌پراکنی
  • ببینید | بغض معلم تبریزی برای بزرگ‌ترین غصه‌اش روی آنتن تلویزیون
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم