Web Analytics Made Easy - Statcounter

توتو ولف راجع به رخداد بین فتل و همیلتون در کانادا، ناظران مسابقات فرمول یک و قوانین آن صحبت‌ کرده است.

طرفداری - توتو ولف مدعی شده اگر اعتراض به جریمه‌های صادر شده در زمان مسابقه و ارسال درخواست بازبینی به امری رایج در فرمول کی تبدیل شود، مشکلات بسیاری ظاهر خواهد شد.

به گزارش وبسایت Motorsport، دقایقی پیش، توتو ولف پس از رد شدن درخواست تجدید نظر فراری برای پنالتی پنج ثانیه‌ای فتل در گرندپری کانادا، راجع به هیأت ناظران مسابقه و قوانین فرمول صحبت‌هایی انجام داد که مشروح آنها به صورت زیر است:

به نظر من ماهیت حادثه بین فتل و همیلتون در کانادا به خودی خود دیدگاه‌های مخالفی را ایجاد می‌کرد و مانند بسیاری از مثال‌ها دیگر، در این روزگار شما باید برای نظرات مختلف احترام قائل شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی اگر از نقطه‌نظری بدون تعصب به آن ماجرا نگاه کنید، افرادی خنثی و بی‌طرف را خواهید دید که دیدگاه‌هایی مخالف داشتند. به ماجرای برگزیت نگاه کنید! من به فراری و تصمیماتشان احترام می‌گذارم. چون ما (مرسدس بنز) از آن حادثه سود بردیم این حرف را نمی‌زنم اما احساس می‌کنم بسیار مهم است که ورزش فرمول یک از ناظران مسابقات حمایت کند و اختیارات را به آنها واگذار نماید. ما نیاز داریم که بر روی پیست تصمیم‌گیری‌هایی پایدار و ثابت صورت بگیرد، ما به یک قانون‌گذاری پایدار نیاز داریم. ناظران در وضعیت دشواری قرار دارند زیرا گاهی لازم است راجع به صحنه‌هایی تصمیم بگیرند که مبهم هستند. فکر می‌کنم ما باید از این فرآیند حمایت کنیم. اگر درخواست بازبینی جریمه‌هایی که در زمان مسابقه اعمال می‌شوند به امری رایجل تبدیل گردد، با خطر بروز آشوب و مشکلات بیشتر روبرو خواهیم شد.

ولف در انتها راجع به قوانین فرمول یک گفت:

فکر می‌کنم باید کتاب قوانین را بررسی کنیم و این سوال را بپرسیم که آیا می‌توان آن را ساده‌تر کرد؟ آیا ما آماده‌ایم برخی مقررات که از مسابقه دادن با شدت و رقابت بیشتر جلوگیری می‌کنند را کنار بگذاریم؟ تا چه میزان می‌توانیم در این زمینه پیشروی کنیم؟ پس باید برای فصل 2021 به دنبال تغییر قوانین باشیم. شاید ما بتوانیم اوضاع را بهتر کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهریار ستاره اول سپاهان در 403

به گزارش "ورزش ‌سه"، شهریار در حالی به نیمکت سپاهان در مصاف با استقلال ملاثانی سنجاق شده بود، که در دو مسابقه قبلی سپاهان عملکرد خیره کننده داشته. در واقع سپاهان دو پیروزی ارزشمند در سال 1403 مقابل ذوب آهن و سپس ملوان در لیگ برتر به دست آورده که هر دوی این دو برد با درخشش شهریار به دست آمده‌اند.
شهریار در مصاف با ذوب آهن خودش پنالتی گرفت و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و در مصاف با ملوان هم اتفاقات بازی با ذوب آهن را به طور کامل با گرفتن یک پنالتی و تبدیل کردن آن به گل تکرار کرد، اما یک گل در جریان مسابقه هم به آمار خود اضافه کرد تا کسی در اینکه مغانلو ستاره اول سپاهان در سال جدید است شکی نداشته باشد.

مغانلو در مصاف جام حذفی به نظر می‌رسد با صلاحدید مورایس روی نیمکت قرار گرفت تا آماده بازی حساس در لیگ برتر مقابل پرسپولیس شود، اما در نیمه دوم وارد زمین شد تا وقتی سپاهان روی گل استثنایی پاک پرور کارش به وقت‌های اضافی کشید، دل هواداران و مورایس به حضور شهریار و گلزنی‌اش قرص باشد.
در ادامه اما جریان بازی طوری پیش رفت که در دقیقه 117 به سود طلایی پوشان اصفهانی اعلام پنالتی شد و  در حالی که گزارشگر مسابقه حتی پس از گل شدن پنالتی سپاهان نام شهریار مغانلو را به عنوان گلزن معرفی می‌کرد، مهاجم بلندقامت سپاهان پنالتی را به هم تیمی خود واگذار کرده بود تا رامین روز خوب خود را پس از پشت سر گذاشتن چند ماه نه چندان خوب تکمیل کند.

دیگر خبرها

  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک