Web Analytics Made Easy - Statcounter

استرالیا به دومین برد خود در لیگ ملت های والیبال دست یافت.

طرفداری - در هفته چهارم لیگ ملت های والیبال و در شهر اردبیل، دو تیم والیبال استرالیا و پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این نماینده آسیا بود که در این دیدار به پیروزی رسید.

تیم ملی والیبال استرالیا در دوازدهمین بازی خود در لیگ ملت ها به مصاف پرتغال رفت و توانست با حساب 3-0 این تیم را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرالیایی ها با نتایج 25-23، 25-22 و 27-25 توانستند برابر پرتغال به پیروزی برسند تا از هر زمان دیگری به بقا در این مسابقات امیدوارتر باشند. این دومین برد نماینده آسیا در لیگ ملت های والیبال بود و آن ها موقتا بالاتر از تیم های چین، پرتغال و آلمان در جایگاه سیزدهم این رقابت ها قرار گرفته اند.

در پایان این دیدار، لینکلن الکساندر ویلیامز از استرالیا با کسب 21 امتیاز، به عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار استرالیا و پرتغال معرفی گردید.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، بادرخواست کادرفنی، پائولولامونیر پاسور ۳۰ ساله برزیلی که سابقه هفت سال حضور در سطح اول والیبال برزیل (سوپر لیگ برزیل) را در کارنامه دارد و همچنین دو سال عضو تیم ملی دانشجویان برزیل و فصل گذشته نیز در لیگ حرفه‌ای والیبال هند توپ می‌زده است؛ به طور رسمی با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد در آمد، تا فصل آینده به عنوان پاسور تیم فعالیت کند.

دیگر خبرها

  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • دو ملی پوش والیبال به صنعتگران پیوستند
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است