Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، مقاله‌ای از پژوهش مشترک دکتر فاطمه ابراهیمی عضو هیات علمی گروه  فیزیک دانشگاه بیرجند و پروفسور محمد سهیمی استاد دانشگاه کالیفرنیای جنوبی آمریکا با عنوان ترابرد موثر بین دو نانو کانال جداگان بوسیله پل آبی در مجله معتبر بین المللی فیزیکال ریویولترز (Physical Review Letters) از انتشارات انجمن فیزیک آمریکا چاپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین پژوهش نشان داده شده که آب می‌تواند تحت شرایط و طراحی مناسب بدون افت فشار قابل ملاحظه از طریق ایجاد یک پل در شکاف نانو مقیاس بین دو نانو لوله کربنی منتقل شود.

انتهای پیام/ک

مقاله دکتر فاطمه ابراهیمی در نشریه انجمن فیزیک آمریکا چاپ شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پژوهش دانشگاه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران

کمال  اکبری،دبیر همایش همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.

وی هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.

اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.

 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • کمبود یک هزار عضو هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • رمزگشایی از تشدید فشارهای لابی اسرائیل علیه موسویان/ مقاله تند جروزالم‌پست علیه دیپلمات پیشین ایرانی
  • جذب ۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شاهد / برخورد با استادی که شکایت دانشجویی داشت
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم