Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: اردبیل نشان داد که شایستگی میزبانی رقابت های بین‌المللی را دارد. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

جمال پیله‌ور در حاشیه لیگ ملت‌های والیبال جهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: اردبیل نشان داد که شایستگی میزبانی رقابت های بین‌المللی ورزشی را دارد و 4 بازی هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل به خوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور تماشاگران ایرانی در سالن رضازاده اردبیل نیز چشمگیر بود و تماشاگران با نظم و انضباط خاصی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران را تشریح کردند.

لیگ ملت‌های والیبال ــ اردبیل| دیدار تیم‌های ملی ایران-استرالیا به روایت تصویرسایت فدراسیون جهانی والیبال: ایران نخستین تیم صعود کننده به فینال لیگ ملت‌هاجشن و شادی مردم بعد از پیروزی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در اردبیل

پیله‌ور تصریح کرد: رویداد بین المللی والیبال در اردبیل شور و حال خاصی را در میان مردم وجود آورده است و این میزبانی شایسته می‌تواند دستاورد بسیار خوبی برای اردبیل در جهت تقویت و توسعه ورزش والیبال و معرفی استان اردبیل داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل بیان کرد: از اینکه هواداران تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران امروز خوشحال هستند ما نیز خوشحال هستیم و انتظار می‌رود در بازی امروز نیز تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به برتری دست یابد و بار دیگر شاهد خوشحالی تماشاگران ایرانی باشیم.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اساسی اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی است که در این زمینه اردبیل بسیار خوب عمل کرده و از میزبانی رقابت‌های بین‌المللی والیبال سربلند در آمده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل بیان کرد: با برگزاری هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل شور و حال خاصی در میان مردم منطقه به وجود آمده است و همه از پیروزی های شیرین و دلچسب بلندقامتان ایرانی خوشحال هستند.

پیله‌رو افزود: اردبیل نیز که تجربه میزبانی 2 رویداد بین المللی والیبال را داشته است، هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال جهان را نیز به شایستگی برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: تماشاگران ایرانی نیز در سالن رضازاده اردبیل با نظم و انضباط خاصی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران را تشویق کردند تا بلندقامتان ایرانی با تشویق های "ایران ایران" خوش بدرخشند و برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • باید همگان در اجرای طرح نور، پلیس را یاری کنند
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد