Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:59:32 GMT

فدرر در تنیس «هاله» آلمان تاریخ ساز شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۴۴۴۷

فدرر در تنیس «هاله» آلمان تاریخ ساز شد

فدرر ۳۷ ساله در سه ست با نتایج ۷ بر ۶، ۷ بر ۲ و ۶ بر یک حریف بلژیکی را شکست داد و یکصد و دومین جام انفرادی دوران حرفه ای خود را فتح کرد.

فدرر پس از کسب این قهرمانی اظهار داشت: باور کردنی نیست؛ اولین باری که در این تورنمنت شرکت کردم، هرگز فکر نمی کردم ۱۰ بار قهرمان شوم.

تنیسور سوئیسی نهمین قهرمانی ویمبلدون خود را که ماه آینده در لندن برگزار می شود، هدف گرفته و قصد دارد تا ضمن افزایش جام های بزرگ خود، از رکورد ۲۰ قهرمانی در تورنمنت های معتبرش دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که «رافائل نادال» حریف سنتی وی با کسب دوازدهمین قهرمانی خود در رقابت های اوپن فرانسه در اوایل ماه جاری، شمار جام های معتبر خود را به ۱۸ رساند و در سوی دیگر، «نواک جوکوویچ» صربستانی نیز با ۵ عنوان کمتر نسبت به مرد سوئیسی در مجموع ۱۵ قهرمانی معتبر در صندوقچه افتخارات خود در مسابقات مختلف تور حرفه‌ای تنیس دارد.

این نخستین باری است که فدرر در چنین تورنمنتی موفق می شود قهرمانی های خود را ۲ رقمی کند.

او رقابت های ویمبلدون و تنیس اوپن دوبی را ۹ بار فتح کرده و در تورنمنتی که در خاک خودی در بازل برگزار می شود، ۸ بار قهرمان شده است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری، در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان، صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان واگذار کرده است.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • پاکو خنتو، اسطوره‌ای که به تنهایی از اتلتیکو مادرید جام لالیگا برده است!
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای