Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثاقیان عملکرد تاج در فدراسیون فوتبال را خوب ارزیابی کرد.

طرفداری- میثاقیان می گوید ویلموتس برای فوتبال ما خوب است چون فوتبال تهاجمی به نمایش می‌گذارد.

به گزارش فارس، اکبر میثاقیان در حاشیه کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری گفت:

تمام افرادی که در این کلاس حاضر هستند همه از بزرگان فوتبال ایران هستند. کنار هم جمع شده‌ایم و به هم نزدیک هستیم و از هم انرژی می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم از سایر مربیان یاد می‌گیرم. شاید برخی از این بچه‌ها با هم مشکلاتی داشته باشند اما این کلاس باعث آشتی می‌شود. اولین حسن این کلاس حرفه‌ای این است که بین مربیان دوستی‌ها بیشتر می‌شود همه کار بلد هستند. 

میثاقیان در خصوص حضور مارک ویلموتس در تیم ملی گفت:

به نظرم این مربی خوب و پرانرژی است و کاریزمای خیلی خوبی دارد. به خوبی به بازیکنان تیم انرژی می‌دهد با انجام دو بازی نمی‌توان عملکرد او را تجزیه و تحلیل کرد اما فکر می‌کنم برای فوتبال ما خوب است چون فوتبال تهاجمی را به نمایش می‌گذارد ضمن اینکه رزومه خیلی خوبی هم دارد.

مربی فوتبال ایران در خصوص مسابقات این فصل لیگ برتر گفت:

به نظرم الان تیم‌ها خیلی کم کار شده‌اند و به خصوص در بحث یارگیری کند عمل می‌کنند. فصل گذشته مسابقاتی لیگ در چند هفته آخر خیلی خوب بودند و رقابت بین تیم‌ها فشرده بود که به نظرم دیگر این اتفاق نخواهد افتاد.

وی در خصوص رقم‌های نجومی که امسال برای انتقال بازیکنان پرداخت می‌شود، گفت:

در این مورد نمی‌توانم چیزی بگویم . زمانی که ما بازی می‌کردیم یا حتی مربی بودیم اینطور نبود. به هر حال یک بازیکن شاید کیفیت بیشتری داشته باشد و پول بیشتری بگیرد.

میثاقیان در مورد اینکه فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها توصیه کرده اردوهای پیش فصل را در داخل کشور برگزار کنند، گفت:

ما در کشور خودمان بهترین جاها را مانند سرعین، شهرکرد و یا مازندران داریم. به نظرم توانایی این را داریم که اردوهای‌مان را در داخل کشور برگزار کنیم. 

وی در مورد اینکه فدراسیون فوتبال بلیت‌فروشی و گیت الکترونیکی را یکی از شروط برگزاری مسابقات لیگ عنوان کرده است، گفت:

معتقدم مهدی تاج و همکارانش در فدراسیون خوب کار کردند و موفق هستند. آنها هر کاری می‌کنند که تنش‌ها کمتر و کمتر بشود. مدیریت در فوتبال بسیار سخت است. ما مشکل خاصی برای برگزاری مسابقات نداریم سال گذشته تنها مشکلاتی جزیی به وجود آمده و ان‌شاءالله امسال این مشکلات برطرف می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • رفتن خطیر کمتر از قهرمانی استقلال نیست! / بهترین شب زندگی نکونام بود
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم