Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزمجو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه مسابقات اسنوکر از ١١ لغایت ١٤ تیرماه برگزار خواهد شد، افزود: ورزشکاران برای ثبت نام در این رشته تا هشت تیر ماه فرصت دارند.
وی همچنین با تاکید بر اینکه مسابقات پاکت بیلیارد ١٨ لغایت ٢١ تیرماه برگزار می شود، بیان کرد: شرکت کنندگان این رشته نیز تا ۱۵ تیرماه فرصت ثبت نام دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رزمجو افزود: این رقابت ها به میزبانی هیات آذربایجان غربی برگزار می شود و باشگاه توپ سیاه ارومیه به عنوان میزبان انتخاب شده است.
رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ بیلیارد آذربایجان غربی، مسئول برگزاری مسابقات از این استان و از شهرستان میاندوآب انتخاب شده و «علی قوسیان» عضو کمیته مسابقات فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران و مسئول کمیته مسابقات هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان غربی این سمت را عهده دار است.
هیات بولینگ، بیلیارد و بولس آذربایجان‌‎غربی یکی از هیات های پیشرو در رشته بیلیارد است که میزبانی مسابقات مختلفی را بر عهده داشته است و ملی پوشان بیلیاردباز استان همواره جزء رتبه های برتر کشور بوده اند.
۷۱۵۶/۳۰۷۲
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسنوکر آذربایجان غربی بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: کمیته فنی و کارشناسی در خصوص طرح تفصیلی ویژه بافت تاریخی ارومیه برگزار شد تا این طرح جهت ارجاع به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بررسی شود.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و با اشاره به طرح تفصیلی بافت تاریخی ارومیه اظهار کرد: کمیته فنی و کارشناسی در خصوص طرح تفصیلی ویژه بافت تاریخی ارومیه برگزار شد تا این طرح جهت ارجاع به شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بررسی شود.

وی با بیان اینکه مطالعات بافت تاریخی شهر ارومیه از سال گذشته آغاز شده که این مطالعات در قالب طرح تفصیلی ویژه در شش گام بررسی شده است.‌، افزود: این مطالعات شامل ۳۰۷ هکتار بافت تاریخی شهر ارومیه اعلامی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌غربی است.

سرپرست اداره کل راه‌وشهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با تصویب مطالعات طرح تفصیلی ویژه بافت تاریخی شهر ارومیه ضوابط ساخت‌وساز در جهت نوسازی مساکن موجود از نو طراحی خواهد شد و سعی بر آن است که حقوق مالکانه در آن حفظ شود.

عطایی تصریح کرد: مطالعات طرح تفصیلی ویژه بافت تاریخی شهر ارومیه با هدف ساماندهی بافت تاریخی شهر ارومیه با رویکردهای تأمین پایداری مساکن موجود و نوسازی آنها، تأمین خدمات مورد نیاز شهری، رونق گردشگری و اقتصادی، ارتقای کیفیت محیطی و ایجاد هویت شهری و فرهنگی انجام می‌شود.

کد خبر 751124

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان
  • افزایش ۲۵۰ درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان+مصاحبه
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور