Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:31:56 GMT

برتری کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در مسابقات MMA

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۴۸۶۱

برتری کاپیتان سابق تیم ملی کاراته در مسابقات MMA

در ادامه رقابت‌های MMA، مازیار الهامی مقابل نماینده‌ای از جمهوری آذربایجان به برتری دست یافت. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های حرفه‌ای MMA، مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان امروز(یکشنبه) در شهر باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان به مصاف نماینده میزبان رفت و در پایان موفق به شکست رقیب خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 الهامی طی دو سال اخیر با حضور در رقابت‌های MMA موفق شده مبارزات خوبی را از خود به نمایش بگذارد و پس از حضور در تیم ملی کاراته فعالیت خود را در این رشته نیز ادامه بدهدو 

فروردین ماه  سال جاری در چارچوب لیگ و تورنمنت بزرگ ژاپنی WMO، الهامی به رقابت‌ پرداخت و در رقابت با حریف تایلندی به برتری دست یافت. او پیش از این نیز در ترکیه حریف خود را شکست داده بود.

الهامی قرار است با حمایت مالی از سوی شرکت آدا چوب ایده‌آل  در چهارچوب سازمان WJF به رقابت بپردازد.

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته پس از برتری در رقابت امروز خود در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن ابراز رضایت از عملکرد خود عنوان کرد: خوشحالم که در شهر باکو موفق شدم نماینده کشور میزبان را شکست دهم و این  پیروزی موفقیت خوبی برای من بود. جا دارد از رامین جهاندار داور بین‌المللی MMA برای فراهم کردن فضای حضورم در این رقابت‌ها تشکر کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته دوم تیرماه در باکو روی رینگ می‌رود

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته ایران کاراته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت

مهدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ظهار کرد: یکی از بانوان کاراته کا قمی در مسابقات قهرمانی دختران کشور موفق به کسب مدال طلا شد.

رییس هیات کاراته استان قم با اشاره به اینکه این مدال، اولین مدال طلای کشوری تاریخ کاراته استان قم در بخش دختران است افزود: سارا پاداش در کومیته وزن ۶۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان دختران با شکست تمامی رقبای خود مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

وی بیان کرد: پاداش این مدال را چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مسابقات قهرمانی کشور دختران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد کسب کرد.

بیرانوند گفت: سارا پاداش در دیدار فینال وزن خود، مائده شالی از استان قزوین را شکست داد و فاطمه عابدی از استان مازندران و مهلا صداقت از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6089147

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • رقابت دو هزار و ۳۰۰ کاراته کار خانم در همدان
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست