Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه با اختصاص ۳۹ هزار و ۲۰۱ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از محل منابع قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای بازسازی بخش‌های خسارت‌دیده ناشی از سیل سال ۱۳۹۸ در سطح ملی و استان‌های حادثه دیده کشور موافقت کرد.

به گزارش ایسنا، در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهوری برگزار شد، مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال بابت خسارت‌های ناشی از سیل به زیرساخت‌های حوزه راه و ترابری، مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال در خصوص آسیب‌های ناشی از سیل به تأسیسات و زیرساخت‌های شهری و روستایی و مبلغ ۱۴ هزار و ۲۱ میلیارد ریال برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل به زیرساخت‌های وزارت نیرو تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح دو اساسنامه برای رفع ایراد شورای نگهبان

هیأت وزیران همچنین در راستای تأمین نظر شورای نگهبان، اساسنامه‌های صندوق توسعه حمل و نقل کشور و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را اصلاح کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هيات دولت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس