Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین بازی از رقابت‌های هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ایران با وجود رقابت نفس‌گیر و فنی، ایران در مقابل حریف خود، فرانسه باخت. ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با وجود باخت ست اول با 7 اختلاف امتیاز تیم ایران در ست دوم با انرژی ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیاز نخست متعلق به فرانسه بود.

اختلاف امتیازها به سه در مقابل یک رسید تا تماشاگران جدی‌تر ایران را برای پیشی گرفتن حمایت کنند. در دقیقه 31 بازی ایران درخواست ویدیو چک داد و یک امتیاز را نصیب خود کرد.

درست در امتیاز 5 بر سه فرانسه بر ایران بود که آبشار فرود آمده امتیاز ایران را به 4 رساند و یک امتیاز دیگر فرانسه  و ایران را برابر هم قرار داد. در ست دوم شاگردان کولاکوویچ با ارزیابی رقیب به میدان آمده بودند. بازی ها دقیق‌تر و هماهنگی‌ها بیشتر بود.

هر چند موسوی امتیازی رقم زد و داور پذیرفت با ویدیو چک نیز امتیاز به نفع فرانسه داده شد. وقت استراحت نخست سهم فرانسه شد. دقایقی بعد ورق برگشت و ایران پیش افتاد اما فرانسوی های جسور امتیاز برابر 10 را کسب کردند و باردیگر گردن کشی آن ها به فریادهای تماشاگران گره خورد.آبشار مجرد بعد از ثانیه ها گردش توپ موجب شد امتیاز ایران به 12 افزایش یابد.

لیگ ملت‌های والیبال- اردبیل| تماشاگران ایرانی برنده اصلی بودندلیگ ملت‌های والیبال- اردبیل| ایران دست نخست بازی با فرانسه را واگذار کردلیگ ملت‌های والیبال| ایران صفر-فرانسه 3؛ ترمز شاگردان کولاکوویچ بالاخره کشیده شد

ثانیه‌ای سپری نشده بود که محمد جواد معنوی نژاد بار دیگر درخشید و آبشار سهمگین خود را بر زمین حریف فرود آورد.حرکات نمایشی حرفه‌ای و متحیرکننده بازیکنان ایرانی یکی از زیبایی‌های چشمگیر این رقابت بود.

استراحت فنی دوم نیز با پیشتازی فرانسه و اختلاف دو امتیاز رقم خورد.اولین امتیاز بعد از استراحت فنی دوم به نفع ایران به ثبت رسید.بعد از ترکیب امتیاز 19 فرانسه در مقابل 16 ایران بود که کولاکوویچ شاگردان خود را به استراحت برد.نتیجه توصیه‌ها به ثمر نشست و برج آزادی یک امتیاز از برج ایفل کسب کرد.

در دقیقه 50 بازی درخواست ویدیو چک فرانسه پذیرفته نشد و ایران یک امتیاز از آن خود کرد.درخواست های مکرر ویدیو چک که گویای حساسیت مربیان به این بازی بود ثانیه ای بعد به نفع ایران درخواست شد و کاپیتان ها را نیز به پای سکوی داور کشاند تا فرانسه یک امتیاز از دست بدهد.

ثانیه های بعدی بازی کسب امتیاز دیگر برای ایران بود.گردش توپ در این بازی زیاد نبود اما دفاع و حملات هجومی از صحنه‌های به یادماندنی این بازی است. محمد موسوی امتیاز 20 را با پنجه خود مهمان تماشاگران کرد و بازی به امتیاز برابر 20 رسید.نبرد پایاپای دو تیم تا امتیاز 21 ادامه یافت اما کسب دو امتیاز دیگر توسط فرانسه فضای بازی را تغییر داد. دو امتیاز دیگر و پرش معنوی نژاد که ایران را به امتیاز 23 رساند.

در امتیاز برابر 24 درخواست ویدیو چک به نفع فرانسه انجام شد و تغییری در امتیازها موجب نشد. اما با کسب امتیاز 25 توسط فرانسه و در ادامه امتیاز 26، ایران ست دوم را نیز به حریف واگذار کرد.

ست سوم نیز اولین امتیاز خود را به فرانسه بخشید.اما در ثانیه بعد ایران با یک امتیاز آن را جبران کرد.فرانسه امتیاز خود را در زمان اندکی به 5 رساند. با تداوم بازی و با وجود دفاع خوب بازیکنان ایرانی امتیاز به 7 بر 5 به نفع ایران رسید.اولین استراحت فنی تیم‌ها در ست سوم با امتیاز 8 بر 6 و برتری فرانسه به ایران تجربه شد.

بعد از استراحت هجوم بازیکنان فرانسه بیشتر شد اما سدی که سروقامتان ساختند امتیازی را نصیب ایران کرد.با وجود هماهنگی بازیکان فرانسوی رقابت سخت و فشرده در دقایق بعد نیز مشاهده شد.

درخواست ویدیو چک در دقیقه 80 بازی به نفع ایران تمام شد و امتیازها هر دو به 11 رسید.در این بین تماشاگران نیز تلاش می کردند تا در رقابت فرانسه و ایران مشارکت داشته و یاریگر تیم کشورشان باشند.

کسب دو امتیاز توسط فرانسه و سپس سرویس با ریسک بالای معنوی نژاد که بی‌ثمر بود.استراحت فنی دوم در ست سوم با برتری 4 امتیازی فرانسه رقم خورد. تیمی که مدعی قهرمانی است و همواره بازی‌های مشکلی برای ایران به وجود آورده است.

بعد از استراحت فنی نیز اختلاف امتیاز با ایران ادامه یافت. تا آخرین لحظه بازیکنان ایرانی جنگیدند و بازی زیبایی را در تاریخ والیبال ایران رقم زدند تا جایی که آبشار معنوی نژاد جان دوباره به تیم بخشید.

درخواست استراحت در امتیاز 20 فرانسه مقابل امتیاز 16 ایران. شاگردان لورن تیلی در بازی با ایران توانستند به خوبی عمل کنند. ایران یکی از تیم‌های مدعی حضور در رقابت‌های شیکاگو است و در بازی حساس و حیرت انگیز خود با فرانسه قدرت‌نمایی کرد.

هنرنمایی علی شفیعی در امتیاز 19 ایران در مقابل امتیاز 22 فرانسه شوری در سالن رضازاده رقم زد. اما به دلیل حساسیت بازی درست در امتیاز 23 فرانسه بود که کولاکوییچ درخواست استراحت خود را به داور رساند.

ضربه سهمگین معنوی نژاد بعد از استراحت و در نهایت بازی هماهنگ سروقامتان و کسب یک امتیاز برای ایران در دقیقه 93 بازی.

در نهایت با و امتیاز اختلاف ست سوم نیز به نفع فرانسه خاتمه یافت و بر ایران پیروز شد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ جیانی سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال فرانسه اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد تا قهرمان المپیک قبل و میزبان المپیک فعلی با تمام ستاره هایش پا به میدان بگذارد.

اسامی بازیکنان دعوت شده توسط آندره‌آ جیانی به تفکیک پست ها:

پاسورها: بنجامین تونیوتی، آنتوان بریزارد، ، آناتول چابویسانت، امیر تیزی اولو و رافائل کور

دریافت کننده ها: اروین انگاپت، کوین تیلیه، ترور کلونو، تیموتی کارله،یاسین لوئاتی، لوکا باسیچ، آنتوان پوترون، هیلیر هنو و ماتیس هنو

سرعتی‌زن ها: بارتلمی چینِنیِز، نیکولاس لگوف، کوئنتین جوفروی، داریل بولتور، مدریک هنری، موس گای، یوریس سدیک و فرانسوا هیوتز

قطر پاسورها:  استفان بویر، ژان پاتری،تئو فاوره و ابراهیم لاوانی

لیبروها: ژنیا گربنیکوف، بنجامین دیز، کورنتین فلوت و تیبولت لوبیر

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه می رود.

دیگر خبرها

  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه