Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:34:39 GMT

دریاچه آزادی خلوت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۶۱۱۲

دریاچه آزادی خلوت می‌شود

هم اکنون اردو تیم‌های ملی قایقرانی ایران در رشته‌ها و بخش‌های مختلف به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود اما با توجه به اینکه ملی‌پوشان روئینگ باید از این پیست در مسافت‌های طولانی تمرین کنند و نیاز به پیست‌های ۲ کیلومتر دارند فدراسیون در نظر دارد تا اردوی تیم ملی مردان و زنان این رشته را به زودی از تهران خارج و به شهرستان‌ها منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون هماهنگی‌هایی با استان‌های مختلف و دارای سدهای مناسب انجام داده و به دنبال مکانی است که هم از نظر تمرینی و هم از نظر امکانات برای ملی‌پوشان مناسب باشد.

هنوز محل تمرین تیم ملی زنان و مردان اعلام نشده اما تا هفته آینده ملی‌پوشان به محل تمرین جدید خود اعزام خواهند شد تا بتوانند تمرینات خود را در مسافت بالا ادامه بدهند.

با این حال تمرینات تیم‌های ملی آب‌های آرام همچنان در دریاچه آزادی ادامه خواهد داشت. ملی‌پوشان کایاک و کانو زنان و مردان این روزها در تهران برگزار می‌شود.

در این مرحله از اردوهای آماده سازی، در بخش کایاک پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان و امین بوداغی از مازندران و در بخش کانو عادل مجللی از گلستان نفرات دعوت شده هستند و مربی کایاک نیز حسین ملکی است. محمدنبی رضایی و عرفان زنده پی نیز زیر نظر ایمان پور عزیز در تیم ملی کانو زیر ۲۳ سال ایران تمرین می کنند.

فاطمه مجللی مربی تیم ملی آبهای آرام زنان نیز برای این اردو آرزو حکیمی از همدان، هدیه کاظمی از هرمزگان و الناز شفیعیان از گیلان در بخش کایاک و آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده از گیلان و مهسا کهنسال از خوزستان را در بخش کانو دعوت کرده است.

میلاد الله وردیان، محسن شادی، فرزاد کربلای قلی زاده، فرهاد کربلای قلی زاده و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، حمید رضا رضوانی، سیاوش سعیدی، محمد حقی و مهدی قپانوری از تهران، بهمن نصیری از زنجان، پیام مطاعی از کرمانشاه و امیرحسین محمودپور از گیلان در بخش مردان و فرحناز عشقی از آذربایجان شرقی، الیکا افشاری و شکیبا وقوفی از تهران، پریسا احمدی و زینب نوروزی از زنجان، اسراء جوانمردی از کردستان، نازنین رحمانی و هانیه بیداد از کرمانشاه، نازنین ملائی و هانیه خرسند از گیلان و مریم امیدی پارسا، مریم کرمی و کیمیا زارعی از همدان در بخش زنان نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی روئینگ هستند که زیر نظر افشین فرزام و بهناز مرادخانی به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

دریاچه آزادی همچنین میزبان ملی‌پوشان پاراکانو نیز هست. اسلام جاهدی از هرمزگان، نادر عیوضی از گیلان، مسعود قیصر از تهران و امین آغنده از البرز در بخش مردان و شهلا بهروزی راد از کرمانشاه و رویا سلطانی از زنجان نفرات دعوت شده به اردوی این تیم هستند که زیر نظر مسعود مهدوی‌نیا تمرین می‌کنند.

تمامی اردوهای تیم‌های ملی قایقرانی ایران در مسیر کسب سهمیه المپیک توکیو انجام می‌شود و ملی‌پوشان خود را برای رقابت‌های انتخابی آماده می‌کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه

دیگر خبرها

  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!