Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در سومین جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال ۱۳۹۸ خاطرنشان کرد: از کل اعتبارات ۳ تا ۴ درصد، استانی بوده و حدود ۹۷ درصد بودجه متمرکز و در اختیار وزارتخانه است.

وی گفت: اعتبارات هزینه‌ای ما ۸۵ تا ۹۰ درصد است که باید این هزینه‌ها را کم کنیم در حالی که سیستم پرداختی ما هم به گونه‌ای است که هزینه‌ها مدام افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی با اشاره به شیوه مرسوم در دستگاه‌های اجرایی گفت: وقتی پول نیست نباید مرخصی کارکنان را ذخیره کرد زیرا اگر ذخیره مرخصی حذف شود بسیاری از مسائل قابل حل است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با انتقاد از پرداخت نامعقول اضافه کاری در ادارات گفت: اضافه کاری باید در مقابل کار اضافی پرداخت شود؛ در حالی که بسیاری از ماموریت‌ها و جلسات ما بیهوده است و باید مدیریت کنیم زیرا منابع ما محدود است.

وی با اشاره به تصویب آیین‌نامه جدید شورای برنامه‌ریزی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی یک هفته تا ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات و نقطه‌نظرات خود را نسبت به آیین‌نامه جدید شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه دهند.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: آیین‌نامه جدید شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مصوبه هیئت وزیران بوده و ما موظف به اجرای آن هستیم؛ هر چند شاید دارای ایراداتی باشد.

وی افزود: بطور قطع نارسایی‌هایی در آیین‌نامه جدید وجود دارد و لازم است در ارتباط با این آیین‌نامه نقطه‌نظرات اعضای شورای برنامه‌ریزی استان مکتوب شود تا این نظرات را به وزیران مربوطه انتقال دهیم.

افزایش ۱۲.۸ درصدی اعتبارات آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه آذربایجان‌شرقی از افزایش ۱۲.۸ درصدی اعتبارات استان در سال ۹۸ نسبت به سال گذشته خبر داد.

داود بهبودی در سومین جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اعلام کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال ۹۸ حدود ۳۶۸ میلیارد تومان و اعتبارات متوازن نیز ۵۰۱ میلیارد تومان است.

وی افزود: اعتبارات شهرستان‌های استان نیز نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه آذربایجان‌شرقی در ادامه نسبت به جذب اسناد خزانه اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

وی گفت: در سال ۹۸ حدود ۵۰ درصد اعتبارات استانی تخصیص داده شده است.

۳۰۷۱/‏۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در دیدار چهره به چهره رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان آذربایجان شرقی رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی