Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در کلاس مربیگری فوتبال اظهار کرد: بله این سومین مرحله کلاس حرفه ای مربیگری فوتبال است که به غیر از خودم همه بزرگان فوتبال هستند. همچنین مطالب و موضوعات روز دنیا در اینجا مطرح می شود و امیدوارم بتوانیم از این مطالب خوب استفاده کنیم و به بازیکنانمان انتقال بدهیم و در نهایت برای پیشرفت فوتبالمان مثمرثمر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فکری درباره شکایت بازیکنان و اینکه تشکیل اتحادیه فوتبال لازم نیست تا مشکلات بازیکنان و مربیان در آنجا حل شود، گفت: به نظرم اتحادیه فوتبال باید در فوتبال وجود داشته باشد و این اتحادیه باید از حقوق بازیکنان و مربیان دفاع کند. با توجه به اینکه اتحادیه نداریم این موضوع باعث نمی شود حق فوتبالیست ها ضایع شود و فدراسیون فوتبال ، کمیته انضباطی ، کمیته اخلاق و کمیته تعیین وضعیت تلاش می کنند حق و حقوق کسی ضایع نشود و همین که فوتبالمان سروشکل داشته باشد و بقیه هم به حقشان برسند خوب است. 

امیدوارم با حضور استراماچونی اتفاقات خوبی برای استقلال رخ بدهد 

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه با حضور استراماچونی امیدوار هستید که تیم فوتبال استقلال از این بحران خارج شود، گفت: هدف از حضور یک مربی خارجی همین است که تیم به شرایط خوب بازگردد و مشکلاتی که سال های قبل بوده نباشد. البته تیم استقلال سال گذشته هم مربی خارجی داشت و امسال هم همین اتفاق رخ داد و تغییر برای رخ دادن اتفاقات خوب است و امیدواریم که با حضور استراماچونی اتفاقات خوب برای استقلال بیافتد و طرفداران استقلال را خوشحال ببینیم. من شناخت خاصی از استراماچونی ندارم. 

کمپ های داخلی مجهز باشد تیم ها در آنجا اردو برگزار می کنند 

فکری درباره کمپ های فوتبال و اینکه تاج گفته که تیم های ایرانی از کمپ های داخلی استفاده کنند، گفت: ما کمپ های زیادی نداریم که امکانات کافی داشته باشند و اگر شرایطی به وجود آید که در شهرها و استان های  مختلف کمپ هایی درست شود که این کمپ هاامکانات کافی داشته باشند تیم ها سعی می کنند از آن کمپ ها استفاده کنند.  شاید یکی از مشکلات  این باشد که کمپ ها دور از پایتخت و مرکز هستند و  برای بازی های تدارکاتی مشکل داریم و زمین و هتل خوب در این کمپ ها نیست. اگر این کمپ ها مجهز باشد و تیم ها به خصوص تیم های خارجی در این کمپ ها حضور یابند مدیران باشگاه ها سعی می کنند اردوهای خود را در این کمپ ها برگزار کنند. 

مربیان و بازیکنان سعی کنند آرامش بیشتری داشته باشند 

او درباره اینکه فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از حاشیه ها اجرای فروش  بلیت الکترونیکی را قرار است اجباری کند، گفت:   این موضوعات به نظم بازی ها کمک می کند اما زیاد ارتباطی به اخلاق ندارد. البته در مجموع هر چه بازی ها منظم تر برگزار شود و امکانات رفاهی برای تماشاگران بیشتر باشد خود به خود تنش های سکوها کمتر به داخل زمین ورود پیدا می کنند و تماشاگران با آرامش بیشتری بازی را تماشا می کنند و زود عصبانی نمی شوند و در سلامت بازی تاثیرگذار است. اگر مربیان و بازیکنان سعی کنند آرامش بیشتری داشته باشند و این موضوع به  واسطه نظم کلی در بازی ها برقرار می شود آنها هم می توانند آرامش را به سکوها انتقال بدهند و در مجموع ما می توانیم بیننده یک بازی خوب بدون حواشی، چالش و یک فضای سالم باشیم. 

پیشکسوت فوتبال در پایان درباره عملکرد تیم ملی والیبال خاطر نشان کرد: جا دارد یک خسته نباشید به همه والیبالیست ها بگویم و تشکر و خدا قوت به آنها می گویم. به هر حال چند سالی است که یک تحول بزرگی در والیبال به وجود آمده است و زحمت هایی را که می کشند لحظات خوبی برای مردم به وجود می آورند و امیدوار هستیم فدراسیون والیبال و مربیان تلاش بیشتری کنند تا لحظات خوبی را برای مردم رقم بزنند و امیدوارم قهرمان شوند و باعث شادی مردم شوند. 

بیشتر بخوانید:

مشکلات مالی یقه استقلال را می‌گیرد

دشتی استقلالی شد

حرف آخر استراماچونی درباره انتخاب دستیار ایرانی

انتهای پیام/ 

اظهارات فکری در حاشیه حضورش در کلاس مربیگری فوتبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • حقوق معلمان از کارکنان دولت بیشتر شد؟
  • حقوق معلمان از کارکنان دولت بیشتر شد!
  • حقوق معلمان از کارکنان بیشر دولت شد
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • ضرورت تجلیل از پیشگامان موج جدید ضد صهیونیستی
  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال