Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، سید مرتضی وجدان در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: در سال 1398 سازمان بیمه سلامت ایران تلاش کرده است تا با پرداخت های به موقع و منظم ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان را تسریع کند.

وی افزود: در همین راستا تا پایان خرداد ماه امسال70 درصد مطالبات فروردین دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی، 90 درصد مطالبات فروردین ماه داروخانه های خصوصی، خیریه ها و غیر دانشگاهی و 60 درصد مطالبات اردیبهشت ماه امسال داروخانه های خصوصی و غیر دانشگاهی پرداخت شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مطالبات پزشکانی که در راستای حذف دفترچه های کاغذی و پیاده سازی نسخه نویسی الکترونیکی گام برداشته و همکاری کرده اند بطور 100درصدی پرداخت شده است.

مدیر کل بیمه سلامت خراسان رضوی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در استان و کسب جایگاه سوم این اداره کل در اجرای این طرح در کشور ادامه داد:طرح نسخه نویسی الکترونیکی در اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی هم اکنون درشهرستان نیشابور به صورت آزمایشی درحال اجراست و مقرر شده است تا پایان سال نیز این طرح در شهرستان‌های درگز، چناران ،تربت جام ،تربت حیدریه ،فریمان و بردسکن اجرایی شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران تربت جام خراسان رضوی سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷۵۰ هزارتن گندم با ارزش حدود ۱۴ همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته او، علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل برداشت، ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است و کشاورزان کماکان چشم انتظار دریافت پول هستند.

هاشمی ادامه داد: براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، مطالبات کشاورزان باید پرداخت شود که متاسفانه این امر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه دولتمردان نسبت به تخصیص جایزه گندم بی تفاوت هستند، افزود: علی رغم پیگیری های مکرر، خبری از تخصیص جایزه و اصلاح قیمت گندم نیست که استمرار این روند، خرید تضمینی را دچار چالش می کند.

او گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تولید گندم بالای ۱۴ میلیون تن و حداقل خرید ۱۲ میلیون تن خواهد بود که در صورت بی تفاوتی به جایزه گندم و پرداخت مطالبات، محصول تولیدی صرف خوراک دام و طیور می شود و به نوعی هدر می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت