Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:25:01 GMT

پرسپولیس با هموطن برانکو به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۶۳۲۱

پرسپولیس با هموطن برانکو به توافق رسید

باشگاه خبرنگاران جوان:گفته می‌شود آنته چاچیچ، سرمربی ۶۵ ساله و سابق تیم ملی کرواسی هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت.

جدی‌ترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس

پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ کروات از تیم فوتبال پرسپولیس، نام گزینه‌های زیادی برای جانشینی این مربی اعلام شد که جدی‌ترین آن آنته چاچیچ ۶۵ ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سابقه هدایت تیم ملی کرواسی را پیش از حضور زلاتکو دالیچ داشته و کارنامه مربیگری خوبی دارد، اما نتوانسته جام‌های زیادی کسب کند و به همین دلیل هواداران تیم سرخپوش علاقه ندارند تا او سرمربی تیم شان شود.

چاچیچ مربیگری را از سال ۱۹۸۶ آغاز کرد و روز‌های بسیار خوب و تلخی را در پست مربیگری سپری کرد. او در تیم‌های اینتر زاپرشیچ، لوکوموتیو، دینامو زاگرب و... مربیگری کرد و موفق شد در سطوح مختلف لیگ کشورش، قهرمانی را تجربه کند. چاچیچ در سال ۲۰۱۲ موفق شد با دیناموزاگرب در لیگ کرواسی دبل کند و همچنین سابقه کار در تیم ملی کرواسی را دارد.

طبق شنیده‌ها چاچیچ از دوستان برانکو محسوب می‌شود و رابطه خوبی با سرمربی سابق پرسپولیس دارد. او با برانکو در باشگاه دیناموزاگرب فعالیت کرده و گزینه معرفی شده از سوی برانکو برای هدایت پرسپولیس است.

لازم به ذکر است، آخرین دوران مربیگری او به تیم ملی کرواسی بازمی گردد که پس از اخراج نیکو کواچ، وی جای سرمربی کنونی بایرن را گرفت و موفق شد به یورو ۲۰۱۶ راه پیدا کند. کرواسی با چاچیچ موفق شد در جام ملت‌های اروپا اسپانیا را شکست دهد و به عنوان سرگروه به مرحله حذفی برود، اما در مرحله یک هشتم نهایی کروات‌ها مغلوب کریستیانو رونالدو و تیم ملی پرتغال شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

نکته قابل توجه این است که او هیچ گاه در فوتبال آسیا مربیگری نکرده است.

پرسپولیس با هموطن برانکو ایوانکوویچ به توافق رسید

«آنته چاچیچ» مربی کُروات به عنوان گزینه قطعی باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری در این تیم به جای برانکو ایوانکوویچ انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس این باشگاه به شدت به دنبال انتخاب یک سرمربی دیگر بود و گزینه‌های مختلفی در روزهای گذشته مطرح شد. جدی ترین و آخرین گزینه مسئولان باشگاه پرسپولیس «آنته چاچیچ» سرمربی کُروات است که پرسپولیسی‌ها با او به توافق اولیه هم دست پیدا کرده اند.

قرار است قرارداد نهایی بین پرسپولیس و چاچیچ فردا شب در استانبول امضا شود و این مربی بعد از دریافت اولین قسط قراردادش، کارش را در ایران آغاز می‌کند.

چاچیچ پیش از این هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را در سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ بر عهده داشت. او در عرصه باشگاهی در کرواسی در تیم‌هایی چون لوکوموتیو و دینامو زاگرب کار کرده است.

چاچیچ در تیم ملی فوتبال بزرگسالان لیبی مدتی دستیار بود و همچنین سابقه سرمربیگری تیم زیر ۲۱ سال لیبی را در کارنامه دارد.

قرار است تمرینات پرسپولیس از روز چهارشنبه آغاز شود و باید دید آیا بعد از توافق سرخپوشان با هموطن برانکو، تفکرات کُروات در این تیم ادامه می‌یابد یا خیر.

 

مشاجره عرب با مشاورش در باشگاه پرسپولیس
مدیرعامل پرسپولیس در محل کار خود مشاجره لفظی شدید با مشاورش داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایرج عرب مدیریت باشگاه پرسپولیس که امروز (یکشنبه) روز پرکاری داشت، بر سر انتخاب سرمربی و دیگر مسائل مربوط به این باشگاه با سهند حبیب‌زاده مشاور خود مشاجره لفظی شدیدی پیدا کرد. این در حالی است که عرب در مقابل انتقاداتی که از مشاورش می‌شد، از وی در رسانه‌ها حمایت کامل می‌کرد.

حبیب‌زاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تایید مشاجره‌‌اش با عرب گفت: با اتفاق رخ داده دیگر قصد بازگشت به محل کارم را ندارم.

اخبار داغ فیلم | دزدی از ماکسیما در روز روشن و مقابل دوربین فیلم | پرواز شیئی عجیب و نورانی در آسمان سنندج فیلم | کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی یک دهه هفتادی فیلم | زنی که تنها ساکن یک شهر در آمریکاست! زندگی تلخ دختری که در11سالگی عروس شد و حالا شوهرش پس از سالها حتی به دیدن فرزند خود نیامده عباس عبدی: احتمال جنگ بین ایران و آمریکا وجود دارد/مخالف مذاکره‌ام

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسپولیس سرمربی عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد