Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@20:22:52 GMT

گفتگوی تلویزیونی رییس قوه قضاییه با مردم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۶۴۹۰

به گزارش مهر، از دقایقی پیش اولین گفتگوی زنده تلویزیونی آیت الله سید ابراهیم رئیسی با مردم آغاز شد.

آیت‌الله رئیسی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و اشاره به حادثه هفتم تیر گفت: با استفاده از نفوذی های مختلف مواد منفجره را وارد محل کردند و انفجاری که اتفاق افتاد باعث شد هفتاد و دو یار انقلاب شهید شوند؛ شب اعلام این حادثه شب تلخی برای یاران انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید بهشتی مظلوم بود، گفت: شهادت دکتر بهشتی نکته دیگری برای یاران انقلاب داشت؛ جریان نفاقی که این حادثه خونبار را ایجاد کرد به دنبال حذف امثال بهشتی بود، این در حالی است که رویش های انقلابی تا کنون فعال بوده و در جای جای کشور حضور دارند.

وی با طرح این سوال که چرا امروز غربی ها و اروپایی ها کشورهایشان را پناهگاه تروریستها کرده است؟ گفت: جوانان این موضوع را در نظر بگیرند که همین تروریست‌ ها هزاران نفر را در کشور ما شهید کردند؛ بسیاری از مدیران عالی کشور ما از این طریق شهید شدند.
وی ادامه داد: چرا اروپایی ها که خودشان سازمان منافقین که الان هم برنامه های ترور را در دستور کار دارد را پناه دادند. این موضوع اثباتگر این است که طرح مسائل حقوق بشری در جهت منافع خودشان است.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضائی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

شفیعی با ذکر این مطلب که برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در مسیر تحول و تعالی و در اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری و اجرا قرار دارد گفت: رسیدگی به هر ۸ پرونده در شعبه ۲۵ این مجتمع با ریاست قاضی محمدرضا آزادی انجام خواهد شد.

وی افزود: مطالبه وجه، الزام به فک رهن، الزام به تنظیم سند رسمی اجاره، واخواهی مطالبه اجرت‌المثل اموال، سایر دعاوی غیر مالی، مطالبه وجه چک، تسلیم مبیع و اثبات و قوع بیع، موضوعات دادگاه علنی این شعبه هستند که به ترتیب از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شعبه مذکور به صورت علنی برخط برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی و قضائی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می‌توانند از طریق نشانی زیر:http://skyroom.adliran.ir/ch/alani-tehran

این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند. شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 6097434

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود