Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۱۴ دقیقه در چهار کیلومتری بعد از سرآسیاب رخ داد که سه واحد امدادی از اورژانس و هلال احمر به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این سانحه راننده ۵۶ ساله جان باخت و ۶ نفر از سرنشینان این اتوبوس بین شهری شامل چهار مرد ۴۰ تا ۴۸ ساله و دو خانم ۲۹ و ۵۱ ساله نیز دچار مصدومیت از نواحی مختلف بدن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی در محل برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله نزدیک به ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

۲۰ پایگاه اورژانس شامل ۱۳ پایگاه جاده‌ای و هفت پایگاه شهری با ۴۰ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتور آمبولانس در کاشان خدمات رسانی می‌کنند.

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.

۷۱۳۵/۶۰۲۶/‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک از سقوط تلخ تانکر حامل سوخت (فیلم) سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم) لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد