Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@02:28:48 GMT

فرماندار جدید قائمشهر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۶۸۲۶

به گزارش خبرنگار ایلنا، ظهر امروز جلسه شورای اداری قائمشهر و آئین تکریم از خدمات شش ساله مهدی محمدی، فرماندار پیشین قائمشهر و معارفه یحیی یوسف پور به عنوان فرماندار جدید که باحضور استاندار مازندران، نماینده مردم قائمشهر در مجلس خبرگان رهبری و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این جلسه، استاندار مازندران مسئولیت در نظام‌ جمهوری اسلامی را توفیق الهی دانست و گفت : فرماندار پیشین توانست با سربلندی خدمات شایسته ای را به مردم شهرستان قائمشهر ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین زادگان افزود : با مدیریت درست و صحیح به اهداف دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف برسد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به ظرفیت های قائمشهر گفت : به لحاظ حوزه انتخابیه، پنج شهرستان دیگر هم درگیر مسائل انتخابات هستند.

وی ادامه داد: تراکم بالای جمعیت، وجود نماینده خبرگان، دونماینده بودن از دلایلی است که این شهرستان را جز شهرستان های مهم قرار داده است.

وی باتاکید بر اینکه شخص مقام معظم رهبری شخصا درخصوص نساجی قائمشهر ورود کردند ادامه داد : نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

مهدی محمدی فرماندار سابق قائمشهر در این جلسه با اشاره به عملکرد خود و فعالیت های انجام شده گفت : در حوزه اقتصاد مقاومتی، مهمترین مسئله اشتغال است.

وی افزود : در این‌ حوزه اقدامات خوبی انجام شده است، درخصوص کارخانه نساجی باوجود مشکلاتی که شاهد آن بودیم توانستیم دستگاه هایی را که شانزده سال پلمپ بوده اند را راه اندازی کردیم که جز افتخارات عملکردی مجموعه است‌‌.

محمدی با اشاره به حوزه کشاورزی اظهار کرد :پرورش مزارع گلخانه ای لیموترش و قرار دادن یک روستا به عنوان پایلوت و به کارگیری چهل نفر از جوانان بیکار در این حوزه است.همچنین نود نفر از زنان خانوار نیز در گلخانه های کوچک لیموترش و گل های صادراتی مشغول به کار شدند و توانستند از مزایای جهادکشاورزی استفاده کنند.

محمدی با تاکید بر تخصیص صد درصدی اعتبارات در حوزه مددجویان تحت پوشش گفت : رتبه یک را در استان کسب کردیم و همچنین رتبه یک را نیز در حوزه صنعت در استان را نیز بدست اوردیم.

فرماندار سابق قائمشهر با اشاره به جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی بیان کرد : درحوزه کارگری هم اتفاقات خوبی افتاد، همچنین درحوزه فرهنگ دوسال پیاپی دو کتابخانه روستایی شهرستان در سطح کشور رتبه نخست را بدست اوردند.

وی ادامه داد : درحوزه های ورزشی نیز رتبه ها و مقامات بین المللی نصیب شهرستان شد، استادیوم شهید وطنی نیز درمدت زمان کوتاهی بازسازی شد.

 محمدی خاطرنشان کرد : جشنواره نشاط اجتماعی هرساله برگزار می شود و درنهایت در سیل اخیر پل بالارستم با کمک همه ی مدیران ساخته شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران دولت شورای اداری فرماندار مهدی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد

یوسف زمانی فرماندار اندیمشک اصل بامداد جمعه در حاشیه بازدید میدانی از آخرین وضعیت سیل بند کرخه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شکستگی سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شد.

وی افزود: ماشین آلات، نیرو‌های عملیاتی و اعضای مدیریت بحران شهرستان در محل ترمیم این سیل بند حضور دارند و تلاش می‌شود تا عملیات ترمیم سیل بند کرخه تا ساعاتی دیگر به پایان برسد.

فرماندار اندیمشک همچنین با اشاره به بروز آب گرفتگی در مناطق مختلف این شهرستان گفت: شرایط در این شهرستان با بسیج تمام امکانات مطلوب و پایدار است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مرمت سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد