Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی مؤسسه فرهنگی ثقلین استان یزد در این مراسم با اشاره به لزوم یادگیری مسائل شرعی و آموزه‌های قرآنی و قرائت کلام وحی گفت: در گذشته افرادی به عنوان ملا قرآن را به بچه‌ها یاد می‌دادند و با وجود سخت گیری آنها و خانواده ها، فرزندان همیشه دعاگوشان بودند.

سعید ملکوتیان افزود: اگر از آموزه‌های قرآنی بهره مند نیستیم و یا خواندن قرآن را به درستی نمی‌دانیم خود مقصر هستیم چون در حال حاضر مؤسسات مختلف قرآنی در زمینه آموزش قرآن با هزینه های اندک مشغول به فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد میبد نیز گفت: طرح یادشده همراه با اجرای برنامه‌های آموزشی فرهنگی برای اوقات فراغت، ویژه بچه‌های ۹ تا ۱۳ سال در سه ماهه تابستان در محنمع فرهنگی آیت الله اعرافی برگزار می‌شود.

حسین زین الدینی افزود: سعی می‌شود برنامه‌ها به صورت ویژه و با کیفیت تر برای گروه‌های سنی مختلف از جمله هفت سال تا بزرگسالان برگزار شود.

مدیر مؤسسه ثقلین میبد نیز گفت: این مؤسسه در اجرای طرح قرآنی آموزشی آیات رویش با آموزش مربیان و گزینش آنها و ارائه خدمات و تأمین منابع آموزشی با کانون فرهنگی تربیتی آیت الله اعرافی به عنوان زیرمجموعه کمیته امداد همکاری دارد.

محسن نقیبی با اشاره به اینکه قرآن به صورت تخصصی به بچه‌های ۹ تا ۱۳ سال در چهار سال آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: در میبد برنامه‌های فرهنگی متعددی در کانون یادشده برگزار می‌شود و والدین می‌توانند در برگزاری کلاس ها با کمیته امداد همکاری کنند.

مرکز شهرستان ۱۰۴ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

/ ‏‬ ۹۹۳۴ / ‏‬ ۲۰۴۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلاس های قرآنی میبد طرح اوقات فراغت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد

هرمزگان-جام جم انلاین-کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ویژه مسجدی های شهر بندرعباس در محله پل خواجو برگزار شد.     به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، 40 نفر از برادران و خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری شهر بندرعباس که به حوزه کارآفرینی و کسب کار علاقه مند بودند در این کارگاه شرکت کردند.   اسلام خواجه یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در حاشیه برپایی این کارگاه گفت: شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید»، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت اقتصادی مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کار‌های خرد ازجمله اهداف برگزاری این کارگاه است.   وی افزود: محمدحسین قمری مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، محسن امیدوار مسئول اندیشکده دینا و مهدی آقائی کارشناس ستاد مرکزی کانون های مساجد کشور از مربیان این کارگاه بودند.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با بیان اینکه آیین اختتامیه طرح همت در مسجد قریب به یک ماه دیگر برگزار می شود، اظهار کرد: اعطای تسهیلات سه میلیون ریالی و انجام کار عملی(فعالیت اقتصادی و کسب و کار خرد) توسط فعالان از دیگر اقدامات پیش از آیین اختتامیه است.وی افزود: در آینده از طرح و ایده های منتخب مطرح شده در کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد » حمایت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین