Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آنته جاچیج سرمربی کروات دیناموزاگرب و سابق تیم ملی کرواسی طی آخرین بررسی ها به عنوان گزینه قطعی هدایت پرسپولیس انتخاب شد و قرار بود مدیران این تیم با حضور در ترکیه با وی برای مدت زمان قرارداد و همچنین مبلغ آن به توافق برسند. با این حال این مربی در تماسی با مدیر برنامه های خود در ایران اعلام کرد که در شرایط فعلی قادر به حضور در ایران و قبول پیشنهاد پرسپولیس نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون مدیران پرسپولیس با توجه به برنامه قبلی و مذاکراتی که پیش از این  با سه گزینه ای دیگر پیش برده بودند در ترکیه حاضر خواهند شد و با دعوت از الکس نوری، کاررا و یکی دیگر از گزینه های خود پای میز مذاکره خواهند نشست و قرار است طی 48 ساعت حضور خود در ترکیه در نهایت با یکی از گزینه ها به توافق نهایی دست یابند. 

باید دید از بین این سه گزینه، مدیران پرسپولیس طبق وعده ای که داده اند کدام یک را در روز چهارشنبه به عنوان سرمربی انتخاب خواهند کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس سرمربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه کره‌ای اسپورتس چوسان امروز مدعی ‏شد که تکلیف سرمربی‌گری تیم ملی کره جنوبی مشخص شده و به ‏زودی جسی مارش، سرمربی آمریکایی، به عنوان سرمربی دائمی تیم ‏ملی این کشور معرفی خواهد شد. ‏

جسی مارش که قرار است جانشین یورگن کلینزمن شود از ماه فوریه ‌‏2023 و بعد از اخراج شدن از لیدز بدون تیم بوده است. او پیش از ‏آن هدایت لیدز را در لیگ برتر انگلیس به عهده داشت. ‏

فدراسیون فوتبال جنوبی بعد از ناکامی تیم ملی این کشور در جام ‏ملت‌های 2024 یورگن کلینزمن را اخراج کرد. کلینزمن هم مثل جسی ‏مارش سابقه هدایت تیم ملی آمریکا را داشت و در صورت منصوب ‏شدن مارش به عنوان سرمربی کره، سنت استفاده از سرمربی‌های ‏سابق تیم ملی آمریکا در تیم ملی این کشور ادامه می‌یابد. ‏

جسی مارش از زمان اخراج از لیدز به عنوان کارشناس در شبکه ‏سی‌بی‌اس فعالیت می‌کند. او در این مدت با شبکه‌هایی مثل اسکای ‏هم همکاری داشته است. ‏

نام مارش به عنوان گزینه اول هدایت کره در حالی مطرح شده که در ‏ماه‌های اخیر از او به عنوان گزینه هدایت موناکو، لسترسیتی، ‏بیرمنگام و تیم ملی کانادا نام برده شده بود.

دیگر خبرها

  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟