Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی یحیایی ضمن بیان اینکه ساعت ۱۸ عصر یک‌شنبه برخورد از روبرو سواری پراید و کامیون مرگ در دم راننده خودرو سواری را رقم زد، ابراز داشت: این اتفاق در ۷۰ کیلومتری محور دامغان-جندق به وقوع پیوست که پس از اعلام به مرکز هلال‌احمر نیروهای امداد و نجات به محل موردنظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه متأسفانه راننده پراید جان باخت و مجروحیت دو نفر را به دنبال داشت که بعد از رهاسازی مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه انحراف به چپ خودروی پراید باعث این اتفاق تلخ شده است، ابراز داشت: خستگی، خواب‌آلودگی و عدم هوشیاری ازجمله عواملی هستند که باعث بروز این حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر می‌شود لذا انتظار می‌رود رانندگان بعد از هر دو ساعت رانندگی از خودرو پیاده شده و بعد از استراحت طی مسیر کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرگ خودرو امداد و نجات استان سمنان استان سمنان تصادف خودرو کامیون تصادف جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم

بنا بر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم،صبح امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با زانتیا در محور جنت آباد، متاسفانه پراید دچار آتش سوزی شد و یکی از سرنشینان آن فوت کرد. 

 هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان