Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این سریال در 26 قسمت 45 دقیقه ای در ژانر سیاسی و امنیتی به جایگزینی مجموعه «نفس گرم» بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

داستان سریال به تعدادی از عوامل فریب خورده و جاسوسان خارجی در عملیات ربایش و انتقال دانشمند هسته ای ایران برمی گردد. در هنگام این انتقال دانشمند ایرانی مجروح شده وعملیات تغییر می کند و سرانجام با دستگیری و هلاکت جاسوسان ، عملیات ناکام می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی با تدبیر نیروهای اطلاعاتی کشور ، عوامل هدایت عملیات نیز فریب می خورند و دستگیر یا به هلاکت می رسند.

اولین ساعت هر روز 30 دقیقه بامداد به وقت تهران ، زمان پخش سریال «تعبیر وارونه یک رویا» است و تکرار آن ساعت 15:00 همان روز خواهد بود.

بازیگران این مجموعه عبارتند از: امیر جعفری ، داریوش ارجمند ، پانته آ بهرام ، فرهاد قائمیان ، قاسم زارع ، الهام کردا ، نگار عابدی ، ثریا قاسمی و سیامک اطلسی.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون فریدون جیرانی تعبیر وارونه یک رویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یک روزنامه در یادداشتی به انتقاد از سریال «افعی تهران» و آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در این سریال پرداخت: سحر منصوری، روانشناس بالینی و روان‌درمانگر در این باره می‌گوید: «یکی از اشتباهات این سریال در بخش اتاق درمان، آرایش غلیظ درمانگر است. ما به‌عنوان درمانگر اصلا اجازه نداریم در اتاق درمان آرایش زیاد داشته باشیم. مسئله دیگر نگاه‌های مستقیم درمانگر به مراجع است و همینطور نحوه نشستن او و مراجعش که بسیار غلط است.

از همه بدتر ارتباط غیرکاری و خارج از اتاق درمان با مراجع است. روانشناسان به همین دلیل حتی اجازه مشاوره با فامیل درجه یک خودشان را ندارند. ارتباط خارج از اتاق درمان اشتباه بسیار بدی است؛ حتی اگر جنس موافق هم باشند، نباید با هم دوست شوند و همدیگر را جایی خارج از اتاق درمان ببینند؛ چون درمان خاصیتش را از دست می‌دهد.»

منصوری می‌گوید: «فقط در مواقع ضروری و بسیار مهم است که مراجع اجازه دارد با شماره مشاورش که فقط هم تلفن کاری است، تماس بگیرد؛ یعنی در زمانی که افکار خودکشی یا دیگرکشی دارد.»

نکته دیگری که منصوری به آن اشاره می‌کند، هدیه گرفتن و هدیه دادن بین روان‌درمانگر و مراجع است: «این موضوع در سریال به‌خوبی رعایت شده بود، ولی یکباره با اظهار علاقه مراجع و پس نزدن روانشناس، همه چیز عوض شد.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟