Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@02:36:22 GMT

آسیب شناسی عملکرد مسئولین در شبکه 4

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۷۷۱۶

آسیب شناسی عملکرد مسئولین در شبکه 4

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ویژه برنامه «مصیر» که به بررسی ابعاد فکری کمتر شناخته شده شهید بهشتی می‌پردازد در ایام سالگرد شهادت ایشان در هفنه قوه قضائیه هرشب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

«مصیر» در مدت زمان پخش یک ساعت در اولین قسمت خود به بررسی ابعاد نگاه تشکیلاتی شهید بهشتی پرداخت و به گفتگو با دکتر عرب اسدی و پخش کلیپ‌هایی از سخنان شهید بهشتی و همراهان ایشان ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مصیر» در دومین قسمت خود سعی دارد به بررسی مولفه‌های مدیریت انقلابی با تمرکز بر آسیب شناسی عملکرد فعلی مسئولین و ارائه الگوی عینی از شیوه های مدیریت انقلابی باحضورحجت الاسلام و المسلمین دکتر سجاد ایزدهی بپردازد.

درقسمت اول برنامه  «مصیر» که با محوریت تشکیلات روی آنتن رفت حسین عرب اسدی مهمان این برنامه بود که به تشریح نگاه شهید بهشتی درخصوص تشکیلات پرداخت.

ابتدا عرب اسدی با اشاره به دغدغه انسان‌های اثرگذار در تاریخ ایران گفت: در تاریخ کشور ما از ابتدا مسئله آدم‌های انقلابی و اثرگذار دو مقوله است یکی سازماندهی توده مردم به صورت منظم و دیگری ، چگونگی و نحوه حکومتداری .

عرب اسدی در بخش دیگر این گفتگو از بنیاد تشکیل جمهوری اسلامی صحبت کرد و افزود: در غرب هم همواره دغدغه چگونگی هدایت و رهبری مردم وجود داشته است و هسته مشترک این دو مقوله تشکیلات است که منجر به تشکیل حزب جمهوری شد.

عرب اسدی ادامه داد: شهید بهشتی در غرب حضور داشته است و تحزب را آنجا درک کرده و با گفتمان انقلابی اسلامی ترکیب کرده و حزب جمهوری اسلامی را تشکیل داده است.

در ادامه نیز عرب اسدی به نحوه گردآوری قانون اساسی اشاره کرد و نقش شهید بهشتی را در تدوین و تهیه قانون اساسی بسیار کلیدی قلمداد کرد.

گروه اجتماعی شبکه 4 سیما بمناسبت سالروز شهادت دکتر آیت الله بهشتی برنامه تولیدی «مصیر» را با برررسی ابعاد فکری کمترشناخته شده این شهید بزرگوار روی آنتن می‌برد.«مصیر» در سری اول به مناسبت بزرگداشت استاد شهید مطهری در اردیبهشت ماه روی آنتن رفت. این برنامه با تهیه کنندگی سید یاسر صانعی و با اجرای دکتر عطاءالله بیگدلی در هفته قوه قضائیه از شنبه یکم تیرماه الی جمعه هفتم تیر هرشب ساعت 23 از شبکه چهار پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران حزب جمهوری اسلامی شهید بهشتی فرهنگ و هنر قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • زنده گیری یک حلقه مار افعی در نیشابور
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول