Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@18:29:37 GMT

روزهای پرکارِ پسر بد سینمای ایران

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۷۸۱۲

پژمان جمشیدی فوتبالیست دیروز و بازیگر امروز، تنها چهره ورزشی است که در عرصه بازیگری ماندگار شده و البته حضور موفقی در سینما و تلویزیون داشته. او در ابتدا به علت سابقه ورزشی‌اش مورد انتقاد بسیاری از هنرمندان و منتقدان بود و شاید کمی سخت در جمع بازیگران پذیرفته شد اما طولی نکشید که استعدادش را در بازیگری نشان داد و جای پای خودش را محکم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واضح است که نمی‌توان پژمان جمشیدی را هم‌رتبه بازیگران درجه‌یک سینما دانست، ولی از طرفی هم نمی‌توان توانایی او را در بازیگری نادیده گرفت.

18 اثر در 6 سال

با وجود سیل انتقادات، پژمان جمشیدی جزو پرکارترین بازیگران سینماست. او از سال 92 تا امروز، در 15 فیلم و سه سریال بازی کرده است. 18 اثر در طول شش سال، برای بازیگری مثل او عددی معمولی نیست. این بازیگر به ویژه در دو سال اخیر نسبت به قبل پرکارتر هم شده است. او سال 97 در شش فیلم و در حالی که سه ماه از سال جدید گذشته، در دو فیلم «دوزیست» و «خوب، بد، جلف 2» ایفای نقش کرده و اکنون روی صحنه تئاتر، مشغول اجرای نمایش «مادر» است!

ترافیک انتخاب‌های بد

شاید استقبال مخاطب سینما و تلویزیون از پژمان جمشیدیِ بازیگر، شوق طرفداران او برای ادامه حضور او روی پرده سینما، موفقیت در گیشه، سودای شهرت و محبوبیت یا شاید ده‌ها دلیل دیگر باعث شده پژمان جمشیدی به هیچ پیشنهادی نه نگوید و حساسیت خاصی روی انتخاب‌هایش نداشته باشد! در میان آثار کمدی که او تاکنون بازی کرده می‌توان فقط حساب فیلم «خوب، بد، جلف» را از دیگر فیلم‌ها جدا و بابت انتخاب آن، پژمان را تحسین کرد.

4 فیلم غیرکمدی در صف اکران

پژمان جمشیدی از ابتدای ورود به بازیگری تا همین امروز که فیلم «تگزاس 2» و «ما همه با هم هستیم» را روی پرده سینما دارد، بیشتر در آثار کمدی دیده شده و تنها فیلم «آذر» و «سوءتفاهم» در کارنامه او کمدی نیستند؛ دو فیلمی که دستاوردی هم برایش نداشتند. اما جالب است که این بازیگر ‌ با چهار فیلم غیرکمدی «لابیرنت»، «جهان با من برقص»، «ایده اصلی» و «دوزیست»،قرار است نسبت به قبل حضور متفاوت‌تری روی پرده سینما داشته باشد. البته اگر این «پسر بد سینمای ایران» تا زمان اکران این فیلم‌ها، کمتر دست روی آثار کمدی بگذارد!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون سینمای ایران پژمان جمشيدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: پایگاه گدار کبک و پایگاه نگین جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن ۱۴ اردیبهشت و به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان روز پرکاری را داشتند.
کیانی افزود: تیم عملیاتی گدار کبک در ساعت ۱۵:۳۰ پس از کسب خبری مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده در حوالی چشمه زینل بلافاصله به منطقه اعزام شده و خانواده گرفتار در گل و لای را به مکان امن انتقال داد.
وی ادامه داد: تیم پایگاه نگین در ساعت ۲۰:۳۰ برای کمک به خانواده ای گرفتار به دشت کوثر حوالی گردنه حلوایی اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: در ساعت ۲۱:۱۸ تیم گدار کبک برای کمک به دو خانواده عشایری گرفتار در سیلاب به منطقه شمس آباد اعزام شد.
کیانی افزود: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن تا پایان ۱۴ اردیبهشت ماه به ۱۶ نفر امداد رسانی کردند.
وی ادامه داد: در این عملیات ها ۳ دستگاه آمبولانس، به همراه ۱۰ نفر نجاتگر حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی