Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حیدر علیپور دهکردی شامگاه یکشنبه در یکصد و هفتاد و دومین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تکمیل کمربندی شمال شهرکرد از محل آرامستان جدید (بهشت رحمت) مرکز استان و اتصال آن به جاده سامان ۶ کیلومتر طول مسیر دارد.

وی افزود: از این میزان تنها اجرای دو کیلومتر باقی مانده که شهرداری شهرکرد برای اجرای آن تمامی زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور دهکردی تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری کامل از کمربندی شمال شهرکرد از محل آرامستان جدید (بهشت رحمت) مرکز چهارمحال و بختیاری و اتصال آن به جاده سامان ترافیک جاده‌ای استان به شدت کاهش و ایمنی حمل و نقل افزایش می‌یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: توجه به سرانه‌های شهری در بخش‌های مختلف باید مورد توجه مدیریت شهری باشد.

فرهاد رئیسی دهکردی تاکید کرد: در اجرای تمامی طرح‌های توسعه شهری باید توجه به نظرات مردم در اولویت قرار گیرد.

وی یادآور شد: مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهرکرد برای تسریع در روند اجرایی پروژه‌های خیری کمک و همکاری خواهند کرد.

رئیسی دهکردی تصریح کرد: در خصوص هزینه‌های طرح های خیری آموزش و پرورش باید همکاری‌ها دو طرفه باشد که همکاری‌های مربوط به مدارس خیری هم اینک تنها به فعالیت شهرداری، شورای اسلامی و مدیریت شهری ختم می‌شود.

عضو دیگر شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: اجرای طرح‌های گردشگری در مرکز چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام شهرداری و شورای اسلامی است.

علیرضا توکلی تاکید کرد: توسعه پهنه‌های گردشگری در شهرکرد می‌تواند باعث افزایش مسافر، بالا رفتن میزان اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی شود.

وی افزود: برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذاران در راستای احداث هتل ۵ ستاره در شهرکرد ضروری است.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهرکرد برای رایگان کردن هزینه‌های مربوط به شهرداری شهرکرد مانند صدور پروانه برای احداث مدرسه ۳ طبقه خیری مرحوم مهرداد قادری دهکردی واقع در چهار راه ابوعلی سینا شهرکرد موافقت کردند.

شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری دارای بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت است.

۷۳۶۲/‏۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • تصاویر | ایران زیبا؛ چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است