Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:52:05 GMT

آموزش بیش از ۵ هزار نفر در مهدهای کودک استان یزد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۶۸۰۶۸

آموزش بیش از ۵ هزار نفر در مهدهای کودک استان یزد

صادقی پور با اشاره به فعالیت های پیشگیرانه گفت: بیش از ۵ هزار نفر در مهدهای کودک استان یزد آموزش دیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی صادقی پور » در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در استانداری یزد گفت: امروز متاسفانه ما شاهد کم توجهی خانواده ها به امر پیشگیری هستیم که اگر این اتفاق و آسیب شناسی صورت گیرد ما شاهد اتفاق بزرگی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پیشگیری بهزیستی استان یزد افزود: ما هزینه های اندک در زمینه پیشگیری را کم توجهی کرده ایم اما به هزینه های زیاد در درمان می پردازیم که این مشکلات متعددی را برای ما بوجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: ما می توانیم از مهدهای کودک فعالیت های پیشگیرانه خود کار کنیم که در استان یزد نیز تاکنون بیش از 5 هزار نفر را در مهدهای کودک استان آموزش داده ایم.

صادقی پور تصریح کرد: مهارت تفکر نقاد یکی از مهارت های مهم است که در کشور ما کمتر به آن توجه می شود و همین امر باعث گسترش مواد مخدر شده است زیرا افراد قدرت ارزیابی ندارند.

وی افزود: خوشبختانه ما در استان کمپ غیر مجاز نداریم و کمپ های کنونی ما نیز امکانات بسیار مناسبی دارندو  حتی نظارت تصویری نیز بر آنها داریم.

معاون پیشگیری بهزیستی استان یزد بیان کرد: متاسفانه پیشگیری جز مطالبات و هزینه های سبد روزمره مردم قرار نگرفته است.

صادقی پور ادامه داد: اولویت درمان ما مراکز سرپایی است که می تواند به خوبی اثرگذار باشد و انتخاب اول ما نیز بر این اساس است.

وی افزود: تعداد مددکاران در مراکز استان 140 نفر هستند و حدود 30 نفر نیز در کمپ ها داریم.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت نماز جمعه شیراز مجلس خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه غنی سازی اوقات فراغت مسجد هفته مبارزه با مواد مخدر معاون پیشگیری شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی

آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی پوربخش مجری سابق صداوسیما با انتشار عکسی از ژیلا صادقی، مجری جنجالی تلویزیون که گفته می‌شود مربوط به سفر اخیرش به امریکا است، نوشت: «ایشالا که برای تمدید اقامت آمریکای جنایت کار نرفته بودید؟ پوشش آزاد و اقامت آمریکا حق هر شهروندی است، اما نه آن‌هایی که چشمشان را مشکلات اقتصادی و فشار‌های اجتماعی مردمشون می‌بندند و فقط دهان‌شان باز میکنند»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای