Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی پس ازمثبت اعلام شدن آزمایشات دوپینگ کیهانی دونده سه هزارمتر با مانع کشورمان و دارنده مدال قهرمانی بازی های آسیایی با بیان اینکه تمامی ورزشکاران و کسانی که با ورزش از نزدیک در ارتباط هستند می دانند دوپینگ جزیی از ورزش است، به ایرنا افزود: متاسفانه دراین بین کیهانی که نقشی دراستفاده از مواد ممنوعه نداشته و با اشتباه پزشک آزمایشات دوپینگش مثبت اعلام شد و باید تاوان این اشتباه را پس دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: البته اینکه می گویم دوپینگ جزیی از ورزش است به این معنی نیست که آن را تایید می کنم بلکه معتقدم علاوه بر بخشی از ورزشکاران که به عمد دوپینگ می کنند بخش دیگری نیزبه دلیل اشتباهات فردی ویا پزشکی با این مساله درگیر می شوند.
وی درباره مثبت اعلام شدن آزمایشات دوپینگ کیهانی، اظهارداشت: اطمینان می دهم کیهانی بر اثر اشتباه پزشکی با این موضوع مواجه و زندگی ورزشی اش تمام شد.
مرادی ادامه داد: با این همه کسی حق ندارد او را سرزنش کند. کیهانی بارها پرچم کشور عزیزمان را در مسابقات مختلف به اهتزار درآورده و برای ایران افتخار آفرینی کرده است. او بارها رکورد ملی را جا به جا و جز بهترین های آسیا بوده و هست.
این مربی که هدایت کیهانی را دربازی های آسیایی ۲۰۱۹ جاکارتا و مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ قطر برعهده داشت درپاسخ به سئوالی مبنی براینکه آیا باید بپذیریم با این اتفاق ورزش کیهانی به آخر خط رسیده است، اظهارداشت: همه چیز به خود کیهانی باز می گردد همانگونه که «جاستین گاتلین» قهرمان دوهای سرعت آمریکا پس از هشت سال محرومیت به دنیای قهرمانی برگشت و «اوسین بولت» راشکست داد او نیز می تواند به دنیای قهرمانی باز گردد.
مرادی ادامه داد: البته هنوز با کیهانی دراین باره گفت وگو نکرده و درنظر ندارم او را که به طور قطع فشارهای زیادی را تحمل می کند ناراحت کنم و طی ماه های آینده که او به آرامش رسید با او صحبت خواهم کرد.
وی با آرزوی موفقیت برای کیهانی اضافه کرد: از امروز به بعد فصل جدید زندگی کیهانی آغاز و او باید با این وضعیت کناربیاید. او همیشه مورد احترام من بوده و ازاینکه با این موضوع درگیر شده است به شدت ناراحت هستم.
مرادی با انتقاد ازکسانی که به دلیل مثبت شدن آزمایش دوپینگ کیهانی بر او خورده می گیرند، عنوان کرد: این ورزشکار ملی برای کشور هر کاری توانست کرد و امروز کسانی درصدر تخریب این ورزشکار هستند.
وی در خاتمه یک بار دیگر از بروز این اتفاق ابراز تاسف کرد و افزود: از اینکه دنیای قهرمانی این دونده محجوب کشورمان اینگونه تمام شد متاسفم اما برای کمک به کیهانی و بازگشت به میادین ورزشی هرکاری از دستم برآید انجام خواهم داد.
 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد

تیم فوتسال پالما اسپانیا که مسلم اولاد قباد و حسین طیبی را در اختیار دارد با پیروزی قاطع در بازی فینال مقابل تیم بارسلونا موفق شد قهرمانی سال گذشته خود در لیگ اروپا را تکرار کند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال ایران را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

تیم پالما توانست در این دیدار با نتیجه قاطع پنج بر یک بارسلونا را شکست دهد و به مقام قهرمانی اروپا برسد. پالما توانست به اولین تیم تازه واردی در این لیگ تبدیل شود که دو قهرمانی پیاپی کسب کرده است. 

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد