Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اکرم امام‌ اوغلو» نامزد حزب جمهوریخواه خلق ترکیه در انتخابات شهرداری استانبول با کسب ۵۴.۰۳ درصد آرا به پیروزی رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «بینالی یلدریم» نخست وزیر پیشین و رئیس مجلس سابق ترکیه که از سوی حزب حاکم عدالت و توسعه و ائتلاف جمهور به عنوان رقیب اصلی امام‌اوغلو وارد کارزار انتخاباتی شده بود، با کسب ۴۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۹ درصد آرا نفر دوم شد.  دو نامزد دیگر از حزب سعادت و  حزب وطن مجموعاً ۸۸ (هشتاد و هشت صدم) درصد آرا را کسب کردند. یلدریم که از یاران نزدیک«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه است شکست را پذیرفت و پیروزی رقیبش را تبریک گفت.  با پیروزی امام‌ اوغلو ۴۹ ساله، حاکمیت حدود ۱۸ ساله حزب عدالت و توسعه بر شهرداری استانبول پایان یافت.  مردم شهر استانبول در حالی به پای صندوق های رای رفتند که انتخابات حدود دو ماه پیش استانبول، با رای شورای عالی انتخابات ترکیه باطل اعلام شده بود.    دانلود    

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیروزی انتخابات استانبول شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۴۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۷۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۲۰ تومانی به ۱,۹۵۵ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۷۷ درصد) به ۱,۹۴۰ رسید.

 بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۴۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۳.۲۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۳ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اجلاس بین المجالس قدس در استانبول ترکیه
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا