Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تشدید نگرانی‌ها در منطقه، ارتش رژیم صهیونیستی سطح آماده باش خود را به بالاترین حد ممکن رساند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از تایمز اسرائیل، همزمان با تشدید تنش‌ها در منطقه، ارتش رژیم صهیونیستی سطح هشدار امنیتی خود را به دلیل ترس از واکنش ایران افزایش داده است.

در همین ارتباط، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که پایگاه‌های نظامی این رژیم طی چند روز گذشته گام‌هایی در راستای تشدید آماده باش امنیتی برداشته‌اند تا مطمئن شوند که آمادگی لازم برای پاسخ به هر تهدیدی از سوی ایران یا از جانب غزه و حزب الله لبنان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌گوید که فرماندهان اسرائیلی این ارزیابی را دارند که ایران می‌تواند به صورت مستقیم یا از طریق بازوهای خود در منطقه به اسرائیل ضربه بزند.

تنش‌ها در منطقه پس از سرنگون کردن پهپاد متجاوز آمریکایی در حریم هوایی ایران افزایش یافته است.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، سرنگونی این پهپاد آمریکایی توسط سامانه پدافند هوایی ایران به معنای این است که بعد از این هیچکدام از جنگنده‌ها و یا پرنده‌های جنگی آمریکایی و غربی از تیررس پدافند هوایی ایران در امان نیستند و در صورت تجاوز به حریم هوایی ایران، ساقط خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارتش اسرائیل رژیم صهیونیستی آماده باش بالاترین سطح هشدار امنیتی ایران پهپاد آمریکایی سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک مصباح یزدی جبهه پایداری اف ای تی اف فرشاد احمدزاده پرونده الکترونیک سلامت مارک اسپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۶۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد دویست و سیزدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 

درخواست ماکرون از نتانیاهو درباره مذاکرات با محوریت غزه ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۳

رئیس جمهور فرانسه یکشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد. ماکرون از نتانیاهو خواست تا مذاکرات با حماس برای آتش‌بس در غزه را «تکمیل» کند.

کاخ الیزه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد فرانسه به طور کامل از تلاش‌های میانجی‌گری جاری با هدف آتش‌بس در غزه حمایت می‌کند.

به نقل از ب.اف.ام.تی.وی، امانوئل ماکرون ادامه داد: «سرنوشت فلسطینیان در غزه دیگر نمی‌تواند در معرض فعالیت‌های حماس باشد و عملیات اسرائیل باید متوقف شود.»

رئیس جمهور فرانسه از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا این مذاکرات را که می‌تواند به آزادی اسیران صهیونیست، حفاظت از غیرنظامیان از طریق آتش‌بس و کاهش تنش منطقه‌ای منجر شود، به پایان برساند.

بیانیه کاخ الیزه می‌افزاید: فرانسه همچنین «مخالفت قاطع خود با حمله اسرائیل به رفح» را یادآور شد و بار دیگر به وضعیت اضطراری بشردوستانه در نوار غزه اشاره کرد.

حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۱

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از شلیک هفتاد فروند موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه اشغالی جولان سوریه و منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

 ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین نیز از شنیده شدن صدای آژیر خطر در جولان اشغالی خبر داد و به شلیک دهها موشک از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار المیادین، موج دوم حملات موشکی از جنوب لبنان به سمت اصبع الجلیل و جولان اشغالی انجام شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که از صهیونیست ها در منطقه جولان اشغالی خواسته شده که به پناهگاه امن بروند.

این رسانه ها گزارش دادند که طی دقایق اخیر حدود هفتاد موشک به منطقه جنوب منطقه جولان اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که با دهها موشک کاتیوشا مقر فرماندهی لشکر جولان در پایگاه نفح در این منطقه اشغالی را هدف قرار داده است.

منابع مذکور مدعی رهگیری برخی موشکها شدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی مدعی حملات هوایی به مراکز حزب الله در مناطق «السفری»، «رامیه» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان شد.

اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل

رویترز به نقل از رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که ارتش پیش از حمله زمینی، تخلیه ساکنان مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

این رادیو افزود که تخلیه به سمت اردوگاه‌های خان یونس و المواصی در جنوب نوار غزه در حال انجام است.

در میانه خبرهای ضدونقیض درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره، یک رسانه آمریکایی اخیرا خبر داده بود ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه طرح خود برای آغاز تخلیه ساکنان رفح در جنوب غزه را به دولت آمریکا داده است.

مجله آمریکایی پالتیکو نوشت نیروهای اشغالگر نقشه منطقه المواصی را به گروه‌های امدادگر ارسال کردند تا برای حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح آماده شوند؛ اقدامی که حتی متحدان تل‌آویو درباره آن و خطر حمله به رفح برای بیش از یک میلیون آواره‌ای که در این منطقه حضور دارند، هشدار داده‌اند.

یک مقام آمریکایی تاکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی به دولت «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا و سازمان‌های امدادی فعال در داخل نوار غزه اطلاع داده است که آن‌ها طرحی را برای انتقال مردم از رفح به منطقه «المواصی» در نظر گرفته‌اند.

این در حالی است که کاخ سفید اعلام کرد طرح جامعی از سوی رژیم صهیونیستی درباره عملیات نظامی در شهر رفح دریافت نکرده و قبل از هر گونه حمله به رفح، خواهان ادامه مذاکرات با تل‌آویو است.

رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست

منابع خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب غزه را بسته است.

به گزارش الجزیره، در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در منطقه کرم ابوسالم که با گذرگاه این منطقه که به همین نام است حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را به روی کمک‌های بشردوستانه به غزه بست.

پیش تر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله موشکی به پایگاه نظامیان این رژیم در کرم ابوسالم سه نظامی این رژیم کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام عصر یکشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دست کم ۱۱ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند.

برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

سازمان همکاری اسلامی خواهان آتش بس فوری در نوار غزه شد

کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی در بیانیه پایانی پانزدهمین اجلاس سران این سازمان در پایتخت گامبیا، نسل کشی ساکنان نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار مجازات آن شدند.

شرکت کنندگان در این اجلاس خواستار برقراری آتش بس فوری، دائم و بدون قید و شرط در نوار غزه شدند.

«حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز خواستار افزایش تلاش ها و همبستگی و همکاری بیشتر در راستای خدمت به فلسطین شد.

پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی از روز شنبه با حضور ۵۷ کشور در شهر «بانجول» پایتخت گامبیا آغاز شد.

در این نشست با شعار « ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو برای توسعه پایدار» برگزار شد، موضوعات جهانی بویژه مسئله فلسطین و جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

دیگر خبرها

  • تایید حمله به رفح توسط اسرائیل؛ تخلیه ساکنان و تشدید بمباران‌ها
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • توجیه وزیرجنگ اسرائیل برای حمله به رفح در گفتگو با همتای آمریکایی
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همتای آمریکایی را در مورد حمله به رفح توجیه کرد
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس